BMW je jučer navečer predstavio redizajn (ili kako bavarci kažu lci) modela X7, njihovog najvećeg SUV modela u ponudi. Nažalost, obistinilo se ono što je bilo prikazano na renderima, a to su razdvojena uska svjetla, pa izgleda kao da X7 ne vidi dobro i “škilji” kako bi se vid izbistrio. Ionako već dizajnom upitan model, bublast i nespretno dizajniran, sad je postao još, blaže rečeno, drugačiji i karakterističniji.
Iako to do sada nije bila praksa, X7 je doživio promjene i u interijeru. Naravno, išlo se na veće ekran, pa sad sve skupa izgleda kao kontrolni centar nekog IT tehničara. Uz to je promijenjen dizajn cijele armaturne ploče, a izgleda da su negdje pobjegle i kontrole za klimatizaciju, što je u praksi minus, no proizvođače nije briga kako će se krajnji kupac snaći u automobilu. Kompletan dizajn je veoma minimalistički, dok je barem središnja konzola zadržana kakva je i bila, što znači da ćete moći joystickom upravljati sustavom idrive. Kad smo već kod idrivea, predstavljen je potpuno novi sustav verzije 8. Kakav će biti, pokazat će vrijeme.
Što se tiče motorizacije, tu ima dosta novosti. Svi su modeli sada blagi hibridi te će postojati verzije 40d (dizelski 3.0 redni šestak) i 40i (benzinski 3.0 redni šestak), a najnovija verzija je M60i, koja će uvesti novi motor, točnije 4.4 V8 oznake S68. Bit će to punokrvni M motor, a koji će s elektromotorom u pravim M verzijama modela razvijati i preko 700KS. U verziji M60i kod X7 će razvijati 530KS.
Što kažete na novi X7? Sviđa li vam se smjer u kojem BMW ide, tj. smjer u kojem općenito ide auto industrija?
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
Hm… novo pa sve blista i sjaji se… krasan je.
Ali brate buuuubregaaa. oouch.
Lol… druga/prva osim bubrega je ista stvar što sam primjetio kao i @Marko – razdvojena svjetla. imo, nije to to.
Nekako čudno izgleda & nakon ponovnog pogleda fakat – kao da škilji… hahaha.
Interijer besprijekoran na oko, ali bijeli dijelovi siceva pogotovo ovaj dio gdje se sjeda, bijela boja je nepraktična.
Hmm… digitalizacija u sve većem naletu, nemogu reči da se previše slažem.
Desetci ili možda i stotinjak mogučnosti prikaza na ekranu – previše je tu prčkanja i odvaja pažnju od same vožnje, a i glavu dajem da neke opcije i prikaze pojedini vlasnici nikada neče niti vidjeti/neče uključiti.
To je nažalost istina, opcije na tim automobilskim sustavima su jako slabo istražene od strane korisnika. Imam idrive 6, pregledao sam cijeli sustav i što sve nudi, iskreno, 70% toga mi je glupost i potpuno nepotrebno. A ovaj novi idrive 8 je, naravno, s još više opcija. Kome, to zaista ne znam.
Na ženinom autu ima taj ekran i puste opcije unutra, ona nema pojma oko toga. Malo san bacija oko na sve to, nije moj đir mada iman par prijatelja koji žele da to auto ima.
Dizajn, ajd ta razdvojena svjetla, neka moda, ovo, ono,….
Što se tiče bubregčina, neka ih, da se zna BMW, a ne poput druga dva njemačka premium velikana, koje još malo, pa možeš zamijeniti sa nekim VWom ili Škodom (u jednom slučaju), odnosno Mazdom ili npr. Opel Insigniom (u drugom slučaju).
Sad baš napisah komentar na forumu, na F1pulsu.
Ne slažem se ni toliko sa digitalizacijom, ali ko mene šta pita? 🤣
Ono što me nervira je mijenjanje potenciometra ili poluge, sa komandom na touch screenu.
Brate mili, zna se za šta treba, npr. potenciometar (komanda klime) i ne treba tu izmišljati toplu vodu.
Treba neko da pogine štelujući klimu u vožnji.
Ili treba da stane…..👎
Ima i pozitivnih primjera oko komandi za klimatizaciju, a to je Renault. Na redizajn modelina Meganea i Talismana su vratili kontrole klime na kotačiće, kako i treba biti.
Nije stvar da se ljudi ne žele naviknuti na nove stvari, već je to nepraktično i opasno raditi tapkanjem po zaslonu, pogotovo za vozače koji nisu vješti, a ima ih dosta nažalost.
Naravno.
Kao što rekoh, klima se šteluje putem kotačića (©® Marko zvani Explorer) odnosno potenciometra (©® Frantic), okruglog naravno. 😁
Sve drugo (čitaj, štelovanje na touch screenu) je sranje (čitaj, moraš stati da bi nariktao) ili opasno po život (čitaj, raditi to u vožnji). 👎
Šta je slijedeće?
Davanje žmigavca putem touch screena…..? 🤣🤣
Pohvalno od Renaulta. 👍
Elementarna nepogoda od auta.
Žalosti me ustvari šta cila autoindustrija ide u nekom ekstremnom smjeru, a malo šta od toga ide u prilog krajnjem kupcu.
…jedan od poslovnih partnera tvrke u kojoj radim ima postojeći x7, od dva puta kad je dolazio do nas oba puta mu se blokirao treći red sjedala koji se električnim putem preklapa, no da bi se to desilo moraju se pomicati i srednji i prednji red sjedala ima neki senzor koji je uključen u tu radnju…dakako to radi samo ako je mars u konjukciji s venerom u sedmoj kući a sunce nije na obzoru jer se moraju poklopiti desetine senzora a izgleda svaki put jedan ima nešto protiv….tako da ga ja i kolega zezamo da vozi ‘my little tank’ iz popularne serije ‘allo allo’…općenito u životu sam vozio nekoliko suv-ova od kojih su mi u pamćenju ostali q7 (prva generacija) u kojem je vožnja bila izrazito neudobna , ponuda prostora oskudna dok je pogonski sklop v8-340ks bio dostatan za nekakvu sportskiju vožnju uz puno ljuljanja kočenja…drugi je bio bmw x3(neka dizel m verzija) u koje nebi više nikad sjeo jer mi je nakon 150km došla volja da stanem i krenem pješke od bolova u dupetu…najneudobnije vozilo koje sam ikad vozio…inače nisam pobornik suvova i dan kada budem kupio jednog neće nikad doći…stoga ovakav tip vozila kod mene ne zaziva nikakve emocije i niti za jedan (pa tako i alfin) nebi dao 1 kunu…
Eto to je nažalost lakrdija današnjih premium auta, platiš ga u zlatu i dobiješ poluproizvod koji nije naštelan kako treba.
Što se tiče SUV modela, potpuno se slažem i nikad ga za sebe ne bih uzeo. Najneudobnija vožnja ikad, od tih povišenih ili terenaca, mi je bila u Land Cruiseru.
Što se tiče X3, M paket svaki BMW čini dosta neudobnim autom, zato ga uvijek izbjegavam pri kupnji.
Da, kada se recimo gledaju neke tablice pouzdanosti, ispada da Mercedes, Audi ili BMW nisu u vrhu nego samo u prosjeku, ali statistika je zeznuta stvar. Naime, ispada npr. da je Suzuki recimo pouzdaniji od npr. Audija, ali Suzuki niti ima takvu gamu, ni tako tehnološki sofisticirane i komplicirane automobile u višim segmentima, a svi znamo da ako nečega na automobilu nema, ne može se ni pokvariti, pa se ne mora ni popravljati. I tako, čim je veći, skuplji i tehnološki sofisticiraniji neki model, možeš očekivati više problema.
Stvar je u tome što premium proizvođači imaju vrhunske sustave detekcije i najmanjeg problema, pa tako i pod grešku svrstaju kad fali vode za brisače. To se u ovlaštenom zabilježi kao i neki drugi problem koji je stvarni problem, i onda dobiješ neispravnu statistiku jer je netko posjetio servis zbog toga što je potrošio vodu za brisače.
To je samo jedan primjer, ima masu drugih stvari.