BMW je danas predstavio perjanicu u svojoj ponudi – novi serije 7. Obistinile su se “špijunske” fotografije na kojima smo vidjeli predimenzionirani grill i razdvojena prednja svjetla. Ovo je najveći zaokret u dizajnu sedmice još od modela E65, koji je tada bio potpuno drugačiji pristup u odnosu na slavni E38. U ponudi će od sada biti i potpuni električni model, a nosit će oznaku i7. Top verzija 760i će i dalje postojati, ali nažalost više neće biti V12 stroja, već novi 4.4 litreni V8 o kojem smo pisali kad je predstavljen X7 redizajn.
Osim potpuno promijenjene vanjštine, tektonske promjene dogodile su se i u interijeru, gdje sada vladaju ekrani. Možda najveća ludost cijele te ekranizacije u posljednjih nekoliko godina je televizor dijagonale (prema slobodnoj procjeni) barem 1 metar (ipak sam falio, 31″ je dijagonala, to je cca. 80cm), a koji se spušta iz “stropa” te onda dobivate ugođaj kina koji će upotpnuti vrhunski zvučni sustav s mnogo zvučnika oko vas.
Na vozačkoj poziciji više nema orijentiranosti interijera prema vozaču – sada je sve ponovno ravno, kao i onda na modelu E65. Ekrani su sada spojeni u jednu cjelinu, stoga imamo dva mini televizora na kojima je sav potreban sadržaj. Dobra je vijest što je BMW zadržao mini kontrolni centar na središnjoj konzoli, stoga se i dalje može joystickom upravljati po novom idrive 8 sustavu. Više nema prepoznatljive ručice mjenjača, već je tu sada mali “kliker” kojim ćete namještati mjenjač u parking, drive, neutral ili reverse.
Prve rekacije na dizajn nisu dobre – crni model još koliko toliko ublažava nekako nejasne linije auta, ogroman grill i razdvojena svjetla. Verzija i7 u svijetloj varijanti zaista izgleda nekako jeftinjarski, dok je u interijeru potpuno obrnuta priča, zaista odiše luksuzom. Kako će to kupci prihvatiti i hoće li nova sedmica biti flop, vidjet ćemo vrlo brzo.
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
…kao i 99.9% novih auta danas, meh…
Kao da su sve ideje ispucane pa se ide s ekstravagancijom.
…mislim da je djelomično problem i u nama, ali i u tome da mi nismo ciljana publika kao nekad…iako ni nekad nismo bili potencijalni kupci, generalna ciljana publika je bio cijeli svijet i kome se nije sviđao sportski luksuz sedmice mogao je birati monumentalnost s klase ili kasnije malo i prikrivenu kombinaciju audijeve osmice…meni osobno iako generalno nisam ljubitelj marke je prvi (i pol, 5ventilac sa 360ks) s8 najsavršenija limuzina ikad (pogotovo ako je kombinirana sa 6 brzinskim manualcem)…dok su ove današnje limuzine u biti natjecanje u ekranima i elektroničkim gadgetima, i nekim kao ‘luxury perks’ a u biti su jeftine smicalice, kao i mobitel jednom kad konfiguriraš što ti se sviđa koga briga što ima petsto drugih opcija…tako i ovi auti danas imaju target publiku ljude koji u biti ne žive na ovom planetu, nisu u dodiru sa običnim narodom i treba im 10 tjelohranitelja da se približe autu…uglavnom superbogataši koje više ništa ne uzbuđuje pa tako im i auto služi(e) samo za pokazivanje drugima a vožnju doživljavaju kao ometanje…no auto industrija je sama stvorila ovo pa nek se s time i nose, ja već 5g govorim da je jedini spas da svi što prije propadnu…
Meni ta prva Audi osmica nikad nije bila neki auto, a znam da ih ima dosta kojima se sviđa. Meni je ultmativna i najbolja limuzina svih vremena BMW 7 E38, pa nakon njega Mercedes S klasa W126.
…E38 mi je drugi, zapravo taj s8 mi je prvi samo zato jer si imao opciju manulaca u kombinaciji s tada najjačim motorom…mislim da kod bmw-a nisi mogao manualca imati dalje od 735i koji dakako nije loš i manualci nemaju što tražiti među ovim limuzinama, no meni je to baš onaj neobjašnjivi element koji mi diže auto u očima…npr kod moje bivše alfe, upravo ta glad za okretajima na v6-ici koju si mogao vrtiti koliko si htio mi je bila posebno očaravajuća i iako sam vozio usporedive (328i te a4 2,8) nisu motorno bili ni blizu alfi iako je bmw-ov redni šestak vrhunski motor (brojčano i bolji od alfe)…upravo ti nemjerljivi brojkama faktori meni osobno najviše znače kod vrednovanja nekog auta..iako sam skloniji talijanskoj filozofiji auta cijenim i japance i francuze i nijemce i isto tako nemam problema s kritiziranjem alfe kao moje najdraže marke…
Gledam sad, izgleda da je bio i 740i za naručiti s ručnim, ali ih je jako malo prodano, i to samo prije redizajna. 750i ustvari nikad nije ni postojao bez automatika, ali je bilo ponekih prerada, pogotovo na E32 modelu jer su ljudi htjeli izvući što bolje performanse, budući da je V12 i bio samo u sedmici, tek poslije u osmici E31.
Alfa je ustvari top auto i to ljudi na našim prostorima očito nikad neće shvatiti.
Ovaj mat mrki je extra.
Samo neka je bubregčina. 🙂
Što se tiče spornog zadnjeg kraja koji se pominje, druga 2 njemačka premium proizvođača su odavno zabrazdila po tom pitanju. Već sam pisao.
Ne znam, meni je više problem što zadnji kraj izgleda jeftino, mada ni S klasa nije puno bolja po tom pitanju. G11 je pojam luksuza i dizajna barem za stražnji dio.
Slažem se, pojeftin je zadnji kraj.
Barem je sprijeda BMW. 😉
Što se ne bi moglo reći za neke Benzove modele, koje izvlači samo trokraka zvijezda.
Sve pet…. al ova škiljava svjetal i pogotova ova ekrančina – vrh neukusa.
Ošo dizajn negdje …