BMW je malo obrnuo politiku redizajna na svojim modelima, ili kako oni kažu LCI, što znači life cycle impulse. Naime, kada bi se radio redizajn određenog modela, većina promjena bi se odradila izvana. Sada, već par modela uzastopno, modeli doživljavaju veće promjene u interijeru negoli u eksterijeru.
Tako je i kod nove trojke, gdje je interijer poprilično izmijenjen. Sada su ekrani središnje konzole i upravljačke ploče spojeni u jednu dugu pločicu gdje stoje 12 i 15″ ekran, na kojima su sve moguće opcije koje vam trebaju i ne trebaju. Promijenjeni su i otvori venitalcije, a nažalost nema više ručnog baratanja klimom i njenim ostalim popratnim sadržajem. Sada je to sve premješteno na ekran, kako bi vam što bolje ometalo koncentraciju u vožnji.
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
…meni se čini da kompletna europska autoindustrija pili sama sebi grane pod nogama, ali što je najzanimljivije nakon postavljanja pile na granu im se upalio alarm i svijetli i svira cijelo vrijeme a oni kao da ne vejruju u alarm i dalje pile li ga pile…što se mene tiče odlično jer tek kad svi propadnu možemo očekivati nekakvu normalizaciju…
Ne vide, profit je najvažniji. Propast će ko Grčka. Sad što slijedi kasnije, možda čak i Kinezi, tko zna. Tržište pametnih telefona su poharali.
…pa mogu kinezi forsirati struju mene samo zanima tko će je proizvest u potrebnim količinama?…ne vidim na vidiku nijedno smisleno rješenje, sve neke kule od karata…ljudima nije jasno da baterije od 60-100kwh treba napuniti na chargeru koji povlači 30-40-50 kw struje trenutno…toliko troše stotinjak domova…ekvivalent jednog auta!…to zelenima ne ide u glavu i dok furaju te sulude ideje ja ću zagovarati propast autoindustrije!…
Ma nitko, to mogu zaboraviti odmah, pa evo Njemačka uvozi oko polovicu struje od francuske. To je stanje sada, dakle s vrlo malo električnih auta. Kad bi ih bilo 50% od svog njemačkog prometa, ja stvarno ne znam gdje će oni to puniti. Francuska im tada neće moći isporučivati toliko struje.
Ma pisali smo o elektrifikaciji u par navrata ovdje.
Odbiće im se to od glavu, ko da gledam. 🙂
…ma znam da smo govorili o elektrifikaciji, jednostavno ne mogu shvatiti koliko idiota je na čelima auto korporacija, s obzirom da je cijela grana bila dosta potkovana ljudima koji znaju što rade…što se tiče ovog auta, cijenim što se još uvijek može kupiti redni šestocilindraš, a ova ‘ekranizacija’ mi se čini da je tu samo zato jer je i merc ima ( vjv i audi ali uopće ne pratim jer mi novi auti lagano idu na živce)…gdje je autentični dizajn interijera s ovim ekranima? da nema znaka na volanu što bi mi to mislili da vozimo? (vrijedi za bilo kojeg proizvođača)…
Upravo to, dok se nije počelo s ovom premasovnom ekranizacijom, mogao si znati u kojem se autu nalaziš samo da pogledaš armaturnu ploču. Sad, ne bih baš rekao.
Sada je to sve premješteno na ekran, kako bi vam što bolje ometalo koncentraciju u vožnji. 🤣🤣🤣🤣
Pa da, s obzirom da se mobitel ne smije koristiti, zašto ne ometati koncentraciju nečim drugim.
Izvana mi je lipo sija, umutra baš i ne. Nisan neki čovik konzervativan al auto mora bit praktičan unutra, ne možeš tražit di ste šta nalazi dok voziš. Tipka je zakon!!!
A šta kad ti se ekran pokvari, kako onda namistit ventilaciju ili bilo šta drugo? Po meni glupost velika