Sigurno se sjećate scene kada poslovni čovjek ulazi u taksi sav zapuhan i govori vozaču da za 25 minuta mora biti na aerodromu, u protivnom će biti mrtav. Ako se možda ne sjećate, odmah se prisjetite pa nastavite čitati 🙂
Naravno, riječ je o poznatom francuskom filmu Taxi, koji je svjetlo dana ugledao 8. travnja 1998. godine. Zvijezda filma bio je Peugeot 406, tadašnja limuzina srednje klase, kojoj je vjerojatno ovo bila jedna od najvećih, ako ne i najveća reklama ikada. Podsjetimo, glavni glumac Daniel (Samy Naceri) bio je dostavljač pizze u francuskom gradu Marseille, no posao je napustio kako bi postao vozač taksija. Njegova strast prema automobilima i doradama istih pretvorila ga je u najbržeg taksista u državi, kojem policija nikako nije mogla stati u kraj.
Luc Besson napisao je film te ga producirao s braćom Petin, a rezultat je bio odličan, s obzirom da je film isplaćen te je zarađeno još 35 milijuna dolara, što je u ono vrijeme bilo vrlo respektabilno. Serijal je nastavljen te su snimljena još tri filma, također dobrog uspjeha te prepoznatljivosti koja ga je krasila cijelo vrijeme. Zadnji nastavak u punom sastavu, Taxi 4, snimljen je 2007. godine i smatra se krajem. 2018. snimljen je Taxi 5, ali s izmijenjenom glumačkom postavom i očito izostavljenim dijelovima koje su činile draž ovog filma. Podbacio je i u kinima i po recenzijama.
A sad malo o autu koji je krasio ovaj film
Peugot 406 predstavljen je 1995. godine i odmah je odlično započeo svoj put. Pokazao se pouzdan, dobre izrade i vrlo udoban, što je jedna od najbitnijih stavki limuzine srednje klase. Kroz svoj period bio je prodavan s čak 10 različitih motora, 6 benzinskih i 4 dizelska. Top ponude bio je 2.9 V6 koji je razvijao 207 KS, što su u to vrijeme nudili samo njemački premium proizvođači. Osim toga, bio je poznat po iznimno štedljivim i izdržljivim dizelašima, a s jednim od njih je postavljen i svjetski rekord u potrošnji. Naime, 2002. godine Peugeot 406 2.0 HDI izdržao je 2348 km na jednom tanku, pri čemu mu je potrošnja iznosila svega 2.88 litara na 100 km. Bila je to samo potvrda mnogih hvalospjeva o vrhunskim francuskim dizelašima. Svoj je put 406 završio 2004. godine, kada ga je zamjenio ne baš toliko popularni 407.
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
…bilo je fora gledati kako peugeot dere e500 u filmu…iako se nagađalo da je teoretski moguće nabrijati taj 2,9 v6 na 350ks+ a da koliko toliko cestovno upotrebljiv nije se govorilo da je mercov v8 ionako bio vrlo podoban motor za ‘nabrijavanje’ s obzirom da je iz 5,0 izvlačio i za to vrijeme vrlo konzervativnih 326ks…
Tu potjeru sam malo i zaboravio,, bili su crvene i crne E klase, čak i bijele ako se sjećam dobro, to je bila shema s onim farbanjem u kamionu. U dvojci su bile lancer evolution sedmice, crne.
Crvene i sive.
Da da, ona metalik siva i crvena, ne znam otkud mi crni, vjerojatno pomiješao zbog Lancera u Taxiju 2.
To mi nije bilo jasno u tom filmu kako su to loše uskladili, tribali su onda neki slabiji motori za E klasu da to bude koliko toliko autentično.
Malo ljudi to zna pa se vjerojatno zbog toga nije obraćalo pozornost na to.
Ludnica film u svoje vrime, mada bi ga od gušta i danas pogleda. Neka druga vrimena, ja i žena još cura i momak, lipi šesni zgodni. Nije ni sad loše, al lipo je sitit se svoje mladosti.