autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes izdaje posljednju seriju W213 E63 AMG, naziva final edition

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Auto gigant iz Stutgarta izdao je novu igračku za one nešto dubljeg džepa – Mercdes AMG E63 S 4MATIC + final edition. Da, to nije bilo lako pročitati, valjda neće postotjati još neka “black final edition” ili carbon black ultra final edition. Dobro, pretjerujem, ali razumijete poantu, naziv je predug, kao recimo kod Porschea karavanska izvedba Panamere, a puno ime je Porsche Panamera sport turismo turbo S E-hybrid, pogodno za slomiti jezik. Sad kad smo prošli komplicirano nazivlje nekih aktualnih modela, vratimo se na E63 AMG, vjerojatno jedan od najboljih Mercedesovih AMG uradaka u povijesti.

Final edition bit će proizveden u samo 999 primjeraka, isključivo u mat sivoj boji te crnim 20″ AMG felgama posebno dizajniranim za ovaj model. Ipak, ostaje žal što se Mercedes nije potrudio oko performansi – masa vozila ostala je ista, kao i performanse motora, kojeg su mogli podignuti na barem 639KS, koliko ima model AMG GT-R. Zaista šteta, pogotovo kad se pogleda BMW-ov M5 CS, koji je već sada moderni klasik. Recept je bio jednostavan, a to je podignuti snagu u odnosu na najsnažniju verziju, olakšati ga i napraviti što više trkaćim. Naravno, 612KS je mnogo, no za zadnju verziju je moglo malo više truda od par ukrasa, posebne boje i AMG značke viška.

Prizvodit će se i u limuzinskoj i u karavanskoj izvedbi, koja je nakon izlaska 2016. godine postala uvjerljivo najbolji trkaći karavan, pomevši bivšeg kralja Audija RS6. Mercedes E63 AMG final edition nažalost je najava posljednje od ove serije, a kako sada stvari stoje, V8 više nećemo vidjeti u E klasi, već po glasinama koje kruže će pod haubom najsnažnijeg modela biti V6 pogonski sklop. Valjda će, barem djelomično, opravdati slavu koju mu je izgradio spomenuti 4.0 V8.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …po meni porsche sa svojim ‘taycan turbom’ drži uvjerljivo prvo mjesto na ljestvici najglupljih naziva vlastitog proizvoda… :p

  2. Volvo Votka Prikaži

    Od izlaska mi je draga ova E klasa, valjda zato jer mi je prošla serija bila jako loša. Originalan dizajn je bija kriminal i to se vidilo po prodajnin rezultatima