Ljudi najčešće važu između ove dvije izvedbe zbog izgleda, a manje zbog toga kako će ih služiti i koliko će im praktičan auto biti. Oni pak koji znaju što im treba, iskoristit će prednosti karavana, dok oni kojima te prednosti nisu potrebne, uzet će limuzinu.
Prednosti karavana nisu uvijek iste, jer zavisi u kojem ih segmentu gledamo. Najviše se može, u odnosu na baznu varijantu vozila, profitirati s karavanom u C segmentu. Prednosti su sljedeće:
Ako se osvrnemo na D ili E segment, onda tu razlike postaju puno manje jer limuzine i karavani dijele isti međuosovinski razmak, gdje onda nestaju prednosti koje imaju karavani C segmenta. No, karavani u ovim segmentima ostvaruju prednost na jednom drugom području, a to je visina krova. Naime, kako limuzine često znaju imati nizak krov u stražnjem dijelu (zbog više sportskog izgleda), putnici na zadnjoj klupi često lupaju glavom od strop. U karavnima najčešće nema takvih problema, stoga su logičniji izbor za nekoga tko vozi nešto više ljude na zadnjoj klupi. Također, u odnosu na C segment, limuzine viših klasa imaju relativno male otvore gepeka (to je slučaj kad imamo vozila s četvero vrata), pa ako želite ubaciti stvar nešto većeg obujma, nećete moći, ili ćete se dobrano pomučiti.
Posprdno zvan lubeničar, karavan ipak nudi više negoli limuzinska verzija, no kako određenom broju ljudi nisu potrebne te stvari, sasvim je u redu kupiti limuzinu. U koji tabor vi spadate, limuzinski ili karavanski?
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
U koji tabor vi spadate, limuzinski ili karavanski?
Octavia 😂😂
Haha, Octavia nije pošten igrač, ona je mutant 😀
…dok su djeca tu u karavanski, poslije možda u limuzinski ili ako bude sreće u neki oldtimer kupeovski…hehe
Neka Alfa Romeo SZ 😉
…i to je dobar odabir no ja bi prije montreal-ku…zvuk onog v8 je nešto nenadmašno iako je auto vozački puno lošije koncipiran od sz-jke…