autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Kad vam treba karavan, a kad limuzina?

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Ljudi najčešće važu između ove dvije izvedbe zbog izgleda, a manje zbog toga kako će ih služiti i koliko će im praktičan auto biti. Oni pak koji znaju što im treba, iskoristit će prednosti karavana, dok oni kojima te prednosti nisu potrebne, uzet će limuzinu.

Prednosti karavana nisu uvijek iste, jer zavisi u kojem ih segmentu gledamo. Najviše se može, u odnosu na baznu varijantu vozila, profitirati s karavanom u C segmentu. Prednosti su sljedeće:

  • Mnogo veći prtljažnik, koji je k tome neuspredivo praktičniji. Podnica je kod većine modela u ravnini s utovarnim pragom, a sam otvor je mnogo veći.
  • Duži međuosovinski razmak, kojim se dobiva više mjesta u kabini te veća udobnost u vožnji ako je ovjes izveden kao i na modelu s kraćim međuosovinskim razmakom.
  • Veća nosivost za nekakvih 50 do 100kg.
Usporedba prtljažnika Golfa 7 u hatchback i karavan verziji

Ako se osvrnemo na D ili E segment, onda tu razlike postaju puno manje jer limuzine i karavani dijele isti međuosovinski razmak, gdje onda nestaju prednosti koje imaju karavani C segmenta. No, karavani u ovim segmentima ostvaruju prednost na jednom drugom području, a to je visina krova. Naime, kako limuzine često znaju imati nizak krov u stražnjem dijelu (zbog više sportskog izgleda), putnici na zadnjoj klupi često lupaju glavom od strop. U karavnima najčešće nema takvih problema, stoga su logičniji izbor za nekoga tko vozi nešto više ljude na zadnjoj klupi. Također, u odnosu na C segment, limuzine viših klasa imaju relativno male otvore gepeka (to je slučaj kad imamo vozila s četvero vrata), pa ako želite ubaciti stvar nešto većeg obujma, nećete moći, ili ćete se dobrano pomučiti.

Iako litražom nije puno manji, otvor gepeka kod limuzinske verzije E klase nije ni upola velik kao karavanski

Posprdno zvan lubeničar, karavan ipak nudi više negoli limuzinska verzija, no kako određenom broju ljudi nisu potrebne te stvari, sasvim je u redu kupiti limuzinu. U koji tabor vi spadate, limuzinski ili karavanski?

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Skoda Frantic Prikaži

    U koji tabor vi spadate, limuzinski ili karavanski?

    Octavia 😂😂

  2. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …dok su djeca tu u karavanski, poslije možda u limuzinski ili ako bude sreće u neki oldtimer kupeovski…hehe