autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Predstavljen novi Porsche 911 GT3 RS

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Dugo očekivani GT3 RS predstavljen je danas u 17 sati – i ima se što za vidjeti, a i čuti. U pitanju je ultimativni vozački stroj koji je ustvari dobio dozvolu da se vozi po državnim cestama, iako svojim voznim osobinama tamo ne spada. Jedna luda stvar po kojoj tu definitivno ne pripada je stražnji spojler koji je – viši od krova automobila.

Krenimo od motora, koji je pravi dragulj u današnje vremenu blijedih i jadnih “pogonskih jedinica”. Radi se o atmosferskom šestocilindričnom motoru (koji se vrti do 9000 okr/min) zapremine 4 litre, a razvija 518 KS, što mu je dovoljno za 3.2 sekunde (iako će to ići ispod 3 sekunde) do 100 i maksimalnih 305 km/h. No, to ipak nije u prvom planu, već fantastični ovjes i jako agresivan dizajn vozila koji ovaj auto na stazi čini pravim bolidom.

Zadnji spojler je zaista ogroman, pa iako smo navikli da na GT3 verziji uvijek bude velik, ovaj je gigantski.

Ono što ga svakako čini sličnim bolidu Formule 1 je DRS – pomično zadnje krilo koje smanjuje otpor zraka te omogućuje autu da bolje ubrzava. Snažnim pritiskom na kočnicu se deaktivira, a upaliti se može bilo kada pritiskom na gumb koji se nalazi na volanu. Uz istaknut difuzor, mnogo aerodinamičkih rješenja te usisa i ispuha zraka obloženih karbonom, jasno je da su u Porscheu htjeli napraviti vrhunski auto na svim poljima.

U Porscheu su bili toliko posvećeni detaljima (aero na haubi) GT3-ce da nema gepeka 🙂

Ono što je još veća poslastica kod 911 GT3 RS je njegova masa – broji tek 1450kg, što garantira svo ono što se može poželjeti od ovakvog automobila. Kočioni diskovi su ogromni, naravno, karbonsko keramički, a jamče snažna zaustavljanja koliko god krugova nizali, budući da takva kombinacija materijala za diskove trpi temperaturu od oko 1500 °C.

I za kraj, jedna novost koja zasigurno oduševljava svakog pravog zaljubljenika u automobile. Naime, na novom GT3 RS-u se može namještati diferencijal, ovjes, kao i razinu svih elektronskih pomagala kako bi odabrali što vam najbolje odgovara, i to u 8 razina zasebno za svaku stavku. Cool!

Cijena ovakvog stroja će se kretati oko 200 tisuća eura, a za taj novac vjerojatno ne možete dobiti bolji vozački stroj.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …nadam se ne posljednja evolucija najbliže trkaćemu na što možeš nakačiti tablice…

  2. Skoda Frantic Prikaži

    `Ta će ti gepek? 🙂
    Sa ovim vozilom se ne ide “na put”.
    To stoji u garaži, provoza se, ode se na Ring (ili neku drugu stazu), izgušta se….
    Vlasnici ovakvog vozila (ako kojim slučajem odu “na put”) imaju dovoljno novca da kupuju sebi čarape, donji veš i odjeću, gdje god da odsjednu.
    Za mali neseser sa priborom za ličnu higijenu ima mjesta. 🙂
    A i to možeš kupiti.

    Spojler kao da je iz DTMa.

    Ma bombona….