autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Svijet otišao na kvasinu: Ferrari Purosangue prvi je SUV model iz Maranella

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Vijesti

SUV modeli danas čine okosnicu ponude gotovo svih proizvođača, što je ustvari pomalo tužno kad se pogleda što nude i po kojoj cijeni. U ovaj vlakić upao je i Ferrari, model Purosangue (prevedeno s talijanskog “čistokrvno”), koji je klasični SUV coupe, što je postalo masovni trend unazad 5-6 godina.

Naravno, kupe linija s ogromnim šlapama na zadnjoj osovini (čak 23 inča promjer felge sa širinom gume od 315mm).

Ipak, u Ferrariju su se potrudili da ovo ne bude još jedan običan bezličan SUV, pa su ga ipak odvojili od većine, i to mogu reći vrlo konkretnim stvarima. Prva je atmosferski 6.5 V12, unikat među sportskim SUV modelima koji razvija 725KS, što će ga čini i najsnažnijim serijskim. Interesantna stvar je otvaranje stražnjih vrata, tj. otvaraju se obrnuto nego inače, recimo kao kod Rolls Royce Phantom modela, stoga postoji još jedna vrlo uočljiva stvar koja će Purosangue izdvajati iz mase.

Moćan atmosferski V12 s monstruoznih 725KS
Nekima možda ružno, ali vrlo atraktivno rješenje.

Ono što možda na fotografijama ne izgleda tako je sama veličina ovog automobila – iako djeluje kompaktno, dug je skoro 5 metara, širok preko 2 te međuosovniski razmak s nešto više od 3 metra čine ovaj sportski SUV ozbiljnom putnom krstaricom. Uz to što ima pogon na sva četiri kotača, ne čudi što masa vozila premašuje 2 tone (točnije 2033kg), što govori da je Ferrari ovdje morao ići na komfor.

Iako odiše luksuzom, u Ferrariju su se potrudili da identitet marke bude vidljiv odmah pri ulasku u vozilo.

Nije pitanje je li Ferrarijev novi SUV dobar, zasigurno da je, sad da li je Talijanima trebao ovakav auto….pa vjerojatno nije, ionako imaju strašno dobru prodaju. No, očito se želi još, pa onda se ide na ovakve opcije. Koliko će zaživjeti i kako će biti prihvaćen, pa vjerojatno odlično, ipak je to Ferrari.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Skoda Frantic Prikaži

    Kud svi Turci tu i mali Mujo 😁
    Šteta što nije potpuno električni 🤣🤣🤣🤣

    https://i.pinimg.com/originals/62/0e/94/620e94a93fe7a2ff5e48d25df58adc81.jpg

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Haha, pa to bi bilo stvarno predivno, šteta što netko iz Ferrarija nije došao na tu ideju. Ovako s atmosfercem se nisu skroz okaljali.

      • Skoda Frantic Prikaži

        Čitam da je najavljen i potpuno električni.
        Ne ovaj SUV, već nešto u coupe formi.
        Trebao bi se pojaviti na tržištu tamo nekad 2025.
        Kao što rekoh, “Kud svi Turci, tu i mali Mujo”. 😁

      • BMW Marko Rakić Prikaži

        Nadajmo se da neće 😀

  2. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …ja to vidim ovako, ferkan počeo prodavati ‘obiteljske’ aute…Enzo je sigurno jako sretan na nebu… 😛

  3. Volvo Votka Prikaži

    Moderan i sve, ali mi se ne sviđa, jednostavno mi nikako ne paše koliko god da ga gledan.