autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Predstavljena nova C klasa 63 AMG!

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Mercedes je jučer u poslijepodnevnim satima svijetu pokazao novu sportsku C klasu, koja već treću generaciju nosi isti naziv, C 63 AMG. Iako naziv nema veze s motorom već drugu generaciju uzastopno, u Mercedesu obećavaju vrhunske performanse. Uzalud im sve to kad se ispod haube nalazi jadni mlinac u odnosu na motore kakvi su se stavljali do nedavno. C 63 AMG svoj je put započeo s verzijom W204 godine 2007. i tada je pod haubom bio motor koji odgovara oznaci, 6.2 litreni atmosferski V8, jedan od najboljih ikada iz AMG odjela. Nevjerojatna zvuk i vrhunski okretni moment krasili su C klasu tog doba, a koja je za doručak pojela M3 što se tiče snage i ubrzanja.

Odmah je spremna i karavanska izvedba, a koja broji gotovo 2200kg, što je zaista izvrsno po zavojitoj cesti koja traži agilnost auta.

Danas….imamo 2.0 s četiri cilindra te elektromotor koji zajedno razviju ogromnih 680 KS (motor razvija 476 KS, dok elektromotor daje još 204 KS). Pogon na sve kotače je stalan i to je poznati Mercedes 4Matic+ za sportske modele njemačkog proizvođača, dok se snaga prenosi pomoću 9 stupanjskog automatika. Ubrzanje do 100km/h je sada samo 3.3 sekunde, dok je maksimalna brzina ograničena na 250.

E sad, dolazimo do apsurda cijele ove priče, a to je masa ove C klase. Naime, najnoviji Mercedesov adut u D segmentu na vagu donosi čak 2111kg, što je više (i to debelo) negoli karavanska izvedba E 63 AMG! Kad se malo poigramo s brojevima i isključimo baterije iz cijelog ovog “sklopa”, ispalo bi da imamo 476 KS na 1700kg, što bi nam dalo nešto slabije ubrzanje do 100 km/h, ali neusporedivo vozniji auto, 400kg razlike je ogromna stvar kad se radi o sportskim automobilima.

Interijer nije posebno izmijenjen od uobičajene AMG line opreme, no nekoliko detalja i školjkasta sjedala izdvajaju ga od obične C klase. Na ekranu možete namještati razne opcije, od responzivosti motora, mjenjača, prilagođavanja aktivnog zračnog ovjesa, postavljanja trakćih modova u raznim parametrima itd itd, kao da ste u video igri. Još opcija bit će obznanjeno prvim recenzijama, za one koji se žele igrati 🙂

Marko Rakić
Pulsmedia autor
98 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Volvo Votka Prikaži

    Ne mogu nikako prožvakat ove nove interijere od Mercedesa, za moj ukus previše kičasto i bez potribe ovako veliki ekrani.

    Auto ka auto ok…glupo mi je šta ima 4 cilindra pa nije to klasa Clia.

  2. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …zamjena za cilindre i obujam je dugi natpis na promo tablici…zamisli da ti to piše iza na bunkeru umjesto npr. 500 E…
    ..uglavnom imam osjećaj da će ovaj model biti prodan u max 100 primjeraka i u budućnosti bi mogao bit neki vrijedan klasik… (tamo negdje za 60g)..

    • Volvo Votka Prikaži

      Dva red slova na tablici, kako su krenuli, tribat će i treći red.

      Vridan klasik? Ako ne zaživi elektrifikacija, moga bi biti vridan na starom željezu za jedno 30 godina jer je meni smišan naspram prošla dva C63 AMG.

      • Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

        …vrijednost klasika se ne mjeri ‘desirability’ faktorom u vrijeme prodaje nego ‘neznanim sada’ momentima u budućnosti…nisam ni ja mislio za neke aute iz mojeg djetinjstva da će biti cool danas pa jesu…
        …generalno što se tiče ovog auta sam bio sarkastičan malo, hehe…