autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

BMW s novim M2 cilja na usku skupinu vozača

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Nekoliko dana prošlo je od predstavljana BMW-a M2, do sada jednog od najpoželjnijih M modela koji je obožavan radi mnogo vrlina koje je nudio na stazi. Prošli model, kodne oznake F87, također je bio prepoznat kao lijep i skladan automobil. Novi G87 naišao je na dosta kritika po pitanju dizajna, pogotovo stražnjeg dijela, gdje mu se zamjera nedostatak agresisvnosti. No, ako pogledamo malo bolje, može se vidjeti da M2 njeguje neka coupe pravila kao što su vrlo izdužena hauba te vozačka pozicija više prema zadnjoj osovini. Bez obzira što su mu dimenzije narasle, kao i masa, BMW jamči da su performanse i dalje izvrsne. Koliko je to istina, prokazat će se kroz razne testove.

Što se tiče specifikacija, one su već manje više bile poznate – za pogon je zadužen redni šestak obujma 3 litre koji razvija 460 KS i 550 Nm okretnog momenta. Mjenjač je ručni 6 stupanjski ili 8 stupanjski ZF automatski, dok se snaga prenosi isključivo na stražnje kotače. Vozi se na 19-inčnim gumama sprijeda te 20 inčim straga, koje su šire od prednjih kako bi se omogućilo dovoljno mehaničkog gripa. Verzija s automatskim mjenjačem do 100km/h stiže za 4.1 sekundu (ručni 0.2 sekunde sporije) te troši, barem po specifikaciji, oko pola litre manje. 20-ak ili 30-ak godina prije, sve ove prednosti išle su u korist ručnog mjenjača.

Stražnji dio je, zaista, mogao biti malo agresivniji. Svjetlosne grupe su najveći krivac tome.

Prve prave recenzije slijede ubrzo, stoga ću se malo pozabaviti s tim kakvi su dojmovi oko trenutno najiščekivanijeg sportskog cestovnog modela. Kako se vama sviđa novi M2?

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Skoda Frantic Prikaži

    Meni moćno izgleda sa svake strane.
    Ali ja nisam objektivan, slab sam na Be-em-ve-e

  2. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …sprijeda su se jako potrudili, četiri kvadrata i jedan pravokutnik, te par svjetala,…straga osim svjetala skinutih s ‘316i iz 1995 još i nekako funkcionira…mene doduše najviše smeta povećanje mase….ovo snaga i to ionako ide samo na više…brojevi obrzanja, vremena na nurburgringu me već odavno ne zanima već neki fun factor što objavi par auto novinara koje pratim, ja ionako nažalost neću nikad u ovaj auto…