Nekoliko dana prošlo je od predstavljana BMW-a M2, do sada jednog od najpoželjnijih M modela koji je obožavan radi mnogo vrlina koje je nudio na stazi. Prošli model, kodne oznake F87, također je bio prepoznat kao lijep i skladan automobil. Novi G87 naišao je na dosta kritika po pitanju dizajna, pogotovo stražnjeg dijela, gdje mu se zamjera nedostatak agresisvnosti. No, ako pogledamo malo bolje, može se vidjeti da M2 njeguje neka coupe pravila kao što su vrlo izdužena hauba te vozačka pozicija više prema zadnjoj osovini. Bez obzira što su mu dimenzije narasle, kao i masa, BMW jamči da su performanse i dalje izvrsne. Koliko je to istina, prokazat će se kroz razne testove.
Što se tiče specifikacija, one su već manje više bile poznate – za pogon je zadužen redni šestak obujma 3 litre koji razvija 460 KS i 550 Nm okretnog momenta. Mjenjač je ručni 6 stupanjski ili 8 stupanjski ZF automatski, dok se snaga prenosi isključivo na stražnje kotače. Vozi se na 19-inčnim gumama sprijeda te 20 inčim straga, koje su šire od prednjih kako bi se omogućilo dovoljno mehaničkog gripa. Verzija s automatskim mjenjačem do 100km/h stiže za 4.1 sekundu (ručni 0.2 sekunde sporije) te troši, barem po specifikaciji, oko pola litre manje. 20-ak ili 30-ak godina prije, sve ove prednosti išle su u korist ručnog mjenjača.
Prve prave recenzije slijede ubrzo, stoga ću se malo pozabaviti s tim kakvi su dojmovi oko trenutno najiščekivanijeg sportskog cestovnog modela. Kako se vama sviđa novi M2?
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
Meni moćno izgleda sa svake strane.
Ali ja nisam objektivan, slab sam na Be-em-ve-e
Meni izgleda ok, fali mi malo oštrine i odvažnosti u dizajnu, kao da je malo sramežljiv.
…sprijeda su se jako potrudili, četiri kvadrata i jedan pravokutnik, te par svjetala,…straga osim svjetala skinutih s ‘316i iz 1995 još i nekako funkcionira…mene doduše najviše smeta povećanje mase….ovo snaga i to ionako ide samo na više…brojevi obrzanja, vremena na nurburgringu me već odavno ne zanima već neki fun factor što objavi par auto novinara koje pratim, ja ionako nažalost neću nikad u ovaj auto…
I mene smeta povećanje mase, ovo bi realno trebao biti auto mase 1200kg, a ne 1600.