Jedan od najpoznatijih filmova s automobilom u glavnoj ulozi svakako je Transporter u svim svojim nastavcima. Možda se pitate zašto nisam počeo od prvog nastavka, no nemam posebno objašnjenje – eto tako, palo mi je na pamet pisati o drugoj generaciji Audija A8 pa sam to htio učiniti kroz ovaj serijal, barem ukratko. Jason Statham glavni je glumac i u ovom nastavku, a osim što je promijenio automobil (prije Audija glavno vozilo bio je BMW 7 E38, a kratko i ukradeni Mercedes S klasa W140), promijenio je i državu, pa se tako sada radnja zbiva u Miamiju. Evo kratkog pregleda:
Frank Martin glavni je glumac u filmu, a bavi se ekspresnim prijevozom sumnjivih pošiljki, no to radi na vrlo karakterističan način – bez imena, bez ikakvog traga, bilo pisanog ili glasovnog, pola se plaća unaprijed, pola nakon dostavljene pošiljke. Ali, kako to uvijek biva, nešto se izjalovi, ili Frankova disciplina popusti pa se događaju nenadane situacije iz kojih više ne može pobjeći. Nakon prvog nastavka, koji je ustvari i najbolji od svih, drugi nije bio podbačaj, no očekivalo se više. Budžet je bio 25 milijuna eura i na slavi prvog nastavka bez problema je dignut ogroman novac pa je zarada iznosila oko 50 milijuna eura.
Frankovo vozilo bio je Audi A8 druge generacije (kodne oznake D3) u redizajn izdanju, predstavljen kao W12, no to ipak nije bio. Iako je na prednju masku bio dodan znak W12, kao i ostali dodaci na vozilu, zadnji kraj ga je odao. Naime, Ispušne cijevi na W12 su plosante te je i sam branik nešto drugačije odrađen, dok su kod ostalih modela (izuzev S8) okrugle i mnogo manje. Pogledajte i fotografije te se uvjerite sami.
Audi A8 D3 bio je vrlo važna karika u Audijevom usponu početkom 21. stoljeća
Predstavljanjem ovog modela 2002. godine Audi je vrlo ozbiljno ušao u borbu s BMW-om 7 i Mercedes S klasom. Bmw-ova sedmica E65 dobro se prodavala, Mercedesov W220 je počeo strmovito padati jer je djelovao zastarjelo u odnosu na konkurenta iz Munchena, a pogotovo je djelovao staro naspram Audijeve A8-ice koja je oduševila auto entuzijaste.
Predstavljena je i velika paleta motora, što benzinaca što dizelaša, i to u rasponu od 6 do 12 cilindara. Entuzijastima su svakako bili najzanimljiviji gore spomenuti W12 te V10 u modelu S8 koji je koristio motor iz Lamborghini Gallarda. Ipak, najviše se prodavala dizelska varijanta s V6 motorom te nešto manje s 4.0 V8 sklopom. Brojke govore da je ovo uvjerljivo najbolji A8 kojeg je Audi proizveo, a tako ustvari i je, naravno, kada pričamo o vremenu kada je predstavljen. Već sljedeća generacija bila je mlaka jer je više djelovala kao veliki redizajn ove linije, a od Audija se očekivalo više.
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
Jedna opaska, nevezano za Audi ili autoindustriju, već za filmove.
Ako film ima budžet od “X” nečega i zaradi “2X” istoga, to znači da je jedva na NULI.
Ovo zbog toga što u budžet filma ne ulaze reklame, distribucija, i još što-šta toga, što se pojavi naknadno, a neko to mora isfinansirati….
Npr. “No time to die” je koštao skoro 300 milja $ i zaradio je 775 milja $, a kažu da je čak bio i u minusu, kad se nakon svega podvuče crta, s obzirom na silna odgađanja zbog COVID-a.
Sorry na Off-u.
Da, slažem se, najbolja A8-ica 😁
Ma da? Ajde baš ću se malo zainteresirati na tu temu, mislio sam da je u taj budžet uključen i marketing nakon predstavljanja filma.
Hvala svakako
Konto novog Avatara, npr.
Director James Cameron had said the movie needed to reach the $2 billion mark just to BREAK EVEN.
Disney has not disclosed the movie’s budget, but the Hollywood Reporter said it cost at least $350 million to produce (wikipedia kaže 350 – 460, a možda je i više, to su strogo čuvane tajne, a ko zna koliko je koštao catering, haha) plus marketing costs. Studios SPLIT ticket sales with theaters.
Cameron later said, “I was a little inaccurate with that,” and has since dialled his estimations back to $1.5 billion.
Dakle, još čitavu milijardu preko budžeta je bilo potrebno da novi Avatar počne donositi zaradu.
…postoji jedna mala caka, ilitiga lov u mutnom jer dobro znamo tko vlada filmskom industrijom i def to nebi radili da im se ne isplati…
…u zadnje vrijeme to je i u autoindustriji da nema slobodnih dilera već su u vlasništvu matične tvrtke (vidi pod bivši zubak) …
…naime velike kompanije koje (, lav kojji riče, svjetlosna tražilica itd) izdaju filmove imajju u suvlasništvu ili potpunom vlasništvu i distribucijske kompanije pa i reklamne agencije, tako da u biti plaćaju sami sebi…u konačnici se to zove izbjegavanje poreza na dobit…
Slažem se
A kad smo već kod auta u glavnim ulogama u filmovima, očekujem Mustanga, čitavu flotu Aston Martina, ali i ostalih brandova (znam, izlizano je, ali nemo’š Bondove ne spomenuti), silne F&F makine, …..
…jedva čekam priču o bmw z8 koji je u filmu korišten da ga prepile na pola…haha
Zanimljivo da je od 3 BMWa korištena u Bondovim filmovima najviše akcije “pokazala” limuzina (750iL u Tomorrow never dies), u Z3 (Golden eye) Bond se samo provozao, a Z8 (The world is not enough) je, kao što kažeš, prepolovljen (zlobnici bi rekli, postao je 2 x Z4 🤣🤣).
Doduše, 750iL je upravljan na daljinski, ali akcija je akcija, jbga, nećemo ulaziti u detalje.
Bit će bit o Bondu naravno, ali bilo je već jedan dio, kad sam pisao o Mondeu u Casino Royaleu.
https://auto.pulsmedia.hr/463/kako-je-ford-mondeo-zavrsio-kao-automobil-jamesa-bonda/