Želja svakog auto entuzijasta, ili barem velike većine njih, je voziti Ferrari, jedan od najboljih sportskih automobila na svijetu i svakako najpoznatiji brend kada govorimo o četverotočkašima. Ako biste voljeli postati vlasnik nekog Ferrarija, to čak nije ni suviše skupo, pogotovo kad uzmete u obzir da se za unos vozila koje je staro 30 ili više godina ne plaća upravna pristojba. Tako vam podatak o CO2 uopće nije bitan, već traženje isključivo pada na stanje vozila.
Kao uvjerljivo najjeftiniji nameće se Mondial, mali Ferrarijev model koji je 80-ih bio hit za sve one koji su htjeli Ferrari za “malo para”. Naravno, u pitanju nije bio mali novac, no svakako ga je moglo priuštiti više ljudi negoli F40 ili Testarrossu. Najprodavanija je bila osnovna verzija Mondial 8 s 2.9 V8 motorom koji je razvijao ne baš munjevitih 215 KS, pa početni model nije bio ni nešto naročito brz auto. Posebnosti su svakako bile drugi red sjedala te motor iza uz takvu konstrukciju. U budućnosti, Ferrari je (logično) radio modele s četiri sjedala isključivo s motorom u prednjem dijelu automobila.
Nešto “sportskija i ferrarijevska” verzija bio je Mondial t koji se proizvodio od 1989. do 1993., kada je prestala proizvodnja ovog automobila. Imao je nešto veći blok motora, pa je iz 3.4 litre razvijao 300 KS, što je omogućilo vrlo dobre performanse. Ako želite jedan primjerak, no oglasnicima diljem europe ih ima zaista puno. Trenutno najjeftiniji na velikim oglasnicima je Mondial 8 iz Belgije, u crnoj boji te interijeru u crvenoj koži, a cijena mu je 36 tisuća eura. Tko voli, nek izvoli 🙂
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
Ja se držim one da je auto najlakše kupiti, a najteže održavati 😀
Upravo to, pogotovo kod nešto skupljih primjeraka, ljudi misle lako ćemo, zalijepit ćemo ovo, nabit ćemo ovo nazad da ne strši, zaklamat tepih da ne visi s krova itd 😀
…mene od ozbiljnog bavljenja auto kolekcionarstvom dijeli samo dobitak na eurojackpotu…
Pričaj mi o tome molim te. Imam jedan oldtimer, imao bi ih 10 😀
Jednog lijepo sunačnog dana.
…10!?!?…ja sanjam koje parcele ću kupiti za napraviti mega garažu/hangar sa perfect climate conditions za moju listu koja svaki dan raste…što je najbolje masa tih auta bi bila u domeni dostupnih jer sam svjestan da ni dobitak na ej-u nebi bio dovoljan za 250 gto ili 288 gto ili tako nešto a nisam siguran da zaslužujem takva auto odmah…počeo bi sa do 100k€ autima…pa do kud biu išlo.tj. do vjv bankrota…hehe
Haha, dakle plan je već razrađen. Koliko je auta otprilike na listi?
Pa cca 10 bi to bilo, jer nikad ne bi imao dovoljno vremena za provozati ih sve kad bi ih imao tipa 40. Mislim da je 10 dobra brojka za upoznati ono što imaš, naravno, tko se s tim i bavi u jednu ruku.
288 GTO sam baš vidio na oglasniku, ima samo jedan u Europi trenutno i košta oko 4 milijuna eura. Sitnica
…mondial t je prvi ferrari kojeg sam vidio uživo…što se tiče liste…a ono brdo alfi, pa još malo alfi, pa f355, pa 550, pa malo dojčera (r129,w124,) pa malo bembara…pa malo francuza…i tako…nakupi se auta…hehe
Hahaha
I kod ovog urađen servis, zamijenjen remen, filteri….. 🤣🤣🤣🤣
Onda je prava prilika. Šta se čeka kolega 😀
Odlična ideja za članak. Nisam dosad čuo za kombinaciju stražnjeg pogona i drugog reda sjedala
I meni je to palo na pamet dok sam pisao članak, jako dobra ideja. Imam sad jedan nastavak Opel serijala pa bih onda mogao ubaciti Mondiala.
Kolega jenson jesi se malo zajeba 🙂 Vjerojatno si mislija na motor smišten iza i zadnji red sidala.
Haha nisam ni ja skužio, a uredno sam odgovorio 😀
Vrlo zanimljiv autić je ovaj Mondial, iskreno nisan niti zna za njega. Bilo bi lipo posjedovat ga al to je već neka druga priča. Koliko bi moglo bit održavanje za njega?
Održavanje svih Ferrarija je skupo, ne znam točne cifre, ali ono, ako nemaš par desetaka tisuća eura uvijek u spremi, onda ništa od održavanja kako treba.