autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Povratak u 90-e: Pregled BMW “sedmice” E38

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Na hrvatskom youtube kanalu, Hairpin Magazine, nedavno je osvanuo video usporedbe dva top modela BMW-ove serije 7 E38, verzije 750i i 740i. Naime, u pitanju su najsnažnije izvedbe vjerojatno najslavnije sedmice ikada, koja se proslavila kvalitetom i bezvremenskim dizajnom. Top ponude bio je 750i koji je pod haubom krio 5.4 litreni V12 te razvijao 326KS, a krasio ga je iznimno miran i tih rad uz razumnu potrošnju. S druge strane, model 740i pokreće 4.4 litreni V8 s 286KS, koji i zvukom i agilnošću zbog manje mase potiče na nešto sportskiju vožnju. Udobno se smjestite i pogledajte što je sve BMW nudio u 90-ima.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Skoda Frantic Prikaži

    Tomorrow Never Dies
    Kad ga Brosnan vozi na daljinski (i nije neki ćeif, al’ eto 😁).
    Kažu da je 16 komada korišteno za potrebe filma.
    Bile su 740iL, ali sa naljepnicom 750iL.

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Imam jedan mali model s tim svim “ratnim” dodacima, recimo da je cool 🙂
      Ono što mi definitivno nije cool je to ljepljenje naljepnica (kao i W12 Audi A8 u Transporteru 2, a zapravo je bio V8) na modele koji to nisu. U ovom slučaju, mogli su lijepo izabrati 728i, barem bi ih jeftinije prošlo, učinak je ionako isti.
      A u toj potjeri su još dva meni baš dobra i draga auta, Mercedes S klasa W126 i Opel Senator B.

  2. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …ono što je voditelj izrekao da ih treba sačuvati kao pokazatelj mladima što su auti nekad bili je aspolutno točno!…ovaj blend analogije i minimum digitalizacije je ono što vrijedi…
    …pošto sam znao da je 4,4 odličan, a bio je relativno novorazvijen v8 mislio sam da je al pari ipak malo (u ovom modelu) ‘ostarjelom v12, i merđo je tada bio u genscheru s modernijim v12…
    trebalo bi probati ubaciti 6,0 od mclarena..hehe

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Treba očuvati ovakve modele kao spomenik dizajna i kvalitete auto industrije, da se vidi što se radilo i kakvi se, nažalost, krševi danas rade.

      Inače, što se tiče V12, to je bio novorazvijeni 5.4 V12 koji je bio moderniji od onog u S klasi W140. Prethodna verzija 5.0 V12 u sedmici E32 je predstavljena 1986., taj je spomenik.

      • Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

        …uh nisam imao pojma da je to bio noviji motor, s obzirom na ipak skromne konje za ono što smo od bmw-a navikli…