autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Oldtimer promo tour u Šibeniku

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Na uskrsni ponedjeljak u Šibeniku održan je oldtimer promo tour gdje su u posjet šibenskom oldtimer klubu došli kolege iz raznih krajeva hrvatske, ali i stranih država. Tradicionalno okupljanje u Rogoznici se ove godine nastavilo na Šibenik, gdje je novoosnovani oldtimer klub Šibenik bio domaćin zbivanja, uz podršku turističke zajednice grada.

Nakon obilaska grada u koloni, izvrsno očuvana povijesna vozila poredana su na rivi te su privukli iznimnu pažnju pučanstva. Dok su se stariji vratili u svoja zlatna vremena, mlađi su imali priliku vidjeti kako izgleda dobro očuvano vozilo staro 30, 40, 50 pa i više godina. Apsolutna atrakcija bio je Dodge Roadster iz 1924., praktički stogodišnjak u sjajnom stanju koji prikazuje same početke autoindustrije.

Najviše je bilo vozila iz 70-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća pa je za svakoga bilo ponešto, a baš svaki automobil je primamio određen broj ljudi, budući da su ovo primjerci koji se rijetko viđaju na cesti, pogotovo u ovakvom stanju. Najbrojniji su bili modeli Mercedesa, zatim Fiata, Opela i Volkswagena, a po jedan predstavnik ostalih marki bili su BMW 750i, Citroen (model DS, iznimno očuvan i prema mnogima jedan od najljepših automobila svih vremena), MG b, Porsche 356 kabriolet kao ikona njemačke marke, Triumph Spitfire te Volvo 244.

Zanimacija šetača bila je zaista velika te su vlasnici imali pune ruke posla u objašnjavanju i pokazivanju vozila kako bi dočarali zašto je vrijedno očuvati ovako jednu značajnu povijesnu baštinu. Jedna je stvar sigurna – interes za oldtimerima (pogotovo onima koji su imali značaj u povijesti automobilske industrije) raste, a cijene očuvanih primjeraka više i nisu tako niske kao prije nekih 5 ili 10 godina kad se dosta vozila, sasvim solidno očuvanih, moglo pronaći za sitne iznose. U vremenima koja trenutno “drobe” autoindustriju, ovakvi prizori su melem za oči, ali i za uši, stoga nam je svima dužnost poticati i po mogućnosti sudjelovati u ovakvim događanjima.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj