autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

BMW M340d razočarao na testu izbjegavanja čunjeva

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Možda se od BMW-a očekivalo nešto drugačije, no fizika je neumoljiva – M340d ima tek nešto manje od 1900kg i od tako teškog auta se jednostavno ne može dobiti agilnost u ovakvoj vrsti testa, ali nažalost i u većini situacija. Vrlo interesantno je primijetiti da BMW serija 7 G11 verzija 40d, u suštini s istim motorom kao i model iz naslova, ima 20kg manju masu, to dovoljno govori u kakvom se smjeru kreće autoindustrija. Na stranu to što je motor vrlo potentan s odličnim ubrzanjima, mjenjačem koji radi perfektno i malom potrošnjom, ali M oznaku bi morali nositi automobili koji su izvrsni na stazi, a to znači okretan i lagan u prednjem kraju. U videu pogledajte kako se M340d nosi s čunjevima i svojim teškim nosem.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …71 km/h uz najbolje gume na tržištu, podupravljanja na izvoz…
    sve to jer moderni auti jedu samo elektrohamburgere…hehe

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Šteta što nema bar još 5 baterija i masu od 3 tone, onda bi bio pravi auto, ko ona nakaza od xM-a koja liči na dječje igračke.

      • Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

        …2 tone za karavan srednje klase i to još mild hybrid, šta bi bilo da ima još koju baterijicu…no to je tako kad pravila diktiraju pingvini u eu parlamentu kojih nije briga za napredak tehnologije nego bitno da se donese neko pravilo koje će na papiru spasiti život…