Možda se od BMW-a očekivalo nešto drugačije, no fizika je neumoljiva – M340d ima tek nešto manje od 1900kg i od tako teškog auta se jednostavno ne može dobiti agilnost u ovakvoj vrsti testa, ali nažalost i u većini situacija. Vrlo interesantno je primijetiti da BMW serija 7 G11 verzija 40d, u suštini s istim motorom kao i model iz naslova, ima 20kg manju masu, to dovoljno govori u kakvom se smjeru kreće autoindustrija. Na stranu to što je motor vrlo potentan s odličnim ubrzanjima, mjenjačem koji radi perfektno i malom potrošnjom, ali M oznaku bi morali nositi automobili koji su izvrsni na stazi, a to znači okretan i lagan u prednjem kraju. U videu pogledajte kako se M340d nosi s čunjevima i svojim teškim nosem.
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
…71 km/h uz najbolje gume na tržištu, podupravljanja na izvoz…
sve to jer moderni auti jedu samo elektrohamburgere…hehe
Šteta što nema bar još 5 baterija i masu od 3 tone, onda bi bio pravi auto, ko ona nakaza od xM-a koja liči na dječje igračke.
…2 tone za karavan srednje klase i to još mild hybrid, šta bi bilo da ima još koju baterijicu…no to je tako kad pravila diktiraju pingvini u eu parlamentu kojih nije briga za napredak tehnologije nego bitno da se donese neko pravilo koje će na papiru spasiti život…