autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

BMW serija 7 E32 2. dio – Jeftin BMW najskuplji je BMW

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Bilo mi je jasno, već nakon prvih par dana gledanja svog novog starog BMW-a, da sam uzeo prilično velik zalogaj. Ipak, mislio sam da ima šanse da to riješim i da taj E32 ponovno zasja kao nekada. Moja volja za to bila je strašno velika, provedeni su dani u ispiranju, dotjerivanju, namještanju itd. Pa krenimo redom. Ovo je BMW 735i kodne oznake E32, model iz 1989. godine s navodnih 300 tisuća kilometara. Crne je boje, bez dodijeljenog paketa oprema, stavljen na poprilično neugledne 16″ BMW style 16 felge i to na uske gume 205/60r16. Izvorna dimenzija gume za E32 je 225/60r15, stoga je na ovima stajao k’o koza. Oprema unutra bila je skoro bazna, za napomenuti je tek automatsku dvozonsku klimu, BMW professional radio te prošireni sustav s 10 zvučnika. Evo i par fotografija

Sad kad ste vidjeli što sam kupio, možemo dalje. Prvi koraci nikako nisu bili dobri. Naime, kako je auto 1989. godište, u serijskoj opremi još uvijek nije bilo otključavanja na daljinski, stoga se centralna brava morala pokretati ključem. Kad se ključ zakrene u lijevo, auto se otključa. Međutim, ako se ključ zakrene u desno pa onda u lijevo, upali se alarm. Naravno da sam to prvo napravio – nakon toga sjedam žurno u auto da ga upalim ne bi li alarm prestao urlati. Naravno, alarm ne dopušta da se auto upali, pa smo 50-ak prolaznika i ja odslušali do kraja cijelu himnu. Nakon smiraja situacije, neki su čak i zapljeskali.

Nakon spoznaje da nemam pojma o autu, vraćam ga nazad u garažu da započnem s čišćenjem i pranjem interijera, budući da je izgledao kao da su se blatnjave svinje uvaljale u njega. Prije toga sam ga na praoni sredio onako kako taj auto nije doživio barem 10 godina, s obzirom da je prijašnji vlasnik auto kupio 2012. godine. Iskreno, u životu nisam prao mnogo prljavijih auta od ovog. Dva pranja sam odradio, nakon toga je izgledao zadovoljavajuće. Naravno, uslijed pranja ispao je BMW znak na gepeku jer valjda mlaza miniwasha nije vidio dugo vremena. Ulazim u garažu, parkiram ispod svjetla i krećem u režiranje horor filma. Prilažem par fotografija da vidite kakav je to svinjac bio.

Ide nova spoznaja – shvaćam da nemam sve potrebno kako bi adekvatno očistio i oprao automobil iznutra, za što će mi trebati puna dva dana. Pišem na papir što mi sve treba i bacam se pod haubu da vidim što tu sve treba napraviti, a da je u mojoj domeni znanja. Idem na najjednostavnije i imam što za vidjeti – filter zraka zadnji je put promijenjen onda kad je auto usisan. Sjećam se samo da je na filteru pisalo da je godina proizvodnje 2015. Opet, prilažem fotografije.

Dakle, ovo je za zatvor, u najmanju ruku. Očistio sam kućište filtera te ubacio novi Mahle da jadan auto malo prodiše. Daljnjim pregledom sam uvidio da su oba fleksi crijeva usisne grane napuknuta te ih je potrebno zamijeniti. Vakum crijeva su također bila vrlo loša, pa su i ona bila zrela za promjenu. Boju antifriza neću niti komentirati, to je mijenjano valjda kad i filter zraka. Inače, ako bih nešto morao odvojiti, motorni prostor bio je najbolji dio auta. Dijelom je to i radi poznatog M30B35 rednog šestaka koji je vrhunski motor s pouzdanošću kakve se ne bi zasramio ni stari Mercedesov taxi.

Nakon sabiranja svega, dan je priveden kraju pa se za sljedeći trebalo i psihički pripremiti s obzirom na to što me čekalo. Naravno, došlo je i mnogo novih “veselih vijesti”, o kojima se čitamo za dva dana 🙂

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Skoda Frantic Prikaži

    Kao da si mi pročitao misli, za moj nenapisani komentar na prvi dio, kada si pravio naslov drugog dijela 😁

  2. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …da nastavim…
    brošura je bila na njemačkom, jezik o kojem onda nisam imao pojma ni dobar dan a kamoli nešto drugo…nisam ni danas bolji ali bi se bar snašao…uglavnom stalno si mislim nabaviti nekog youngtimera međutim ono što ja hoću uglavnom iziskuje avanturu sličnu tvojoj, kupi jeftino i onda posjet apoteci na tjednoj bazi zbog pilula za glavobolju…

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Paaa, ja sam u ovoj situaciji ispao malo naivan, plus što sam imao skromno znanje. Za onoga tko zna ponešto i tko ima puno volje, za male se novce još uvijek može dosta toga dobrog kupiti, samo treba pažnje i volje da se to dovede u red.

      • Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

        ….pažnje imam, no volje i vremena baš i ne…novca bi se neš i našlo no ja sam ograničen i svojim ‘otokom’…puuuuno je lakše kad si u nekom većem gradu da ne kažem još u zg…ne smatram te naivcem…i moje oči bi bile puno veće od glave kad bi ugledao neku alficu s bussom…

      • BMW Marko Rakić Prikaži

        Slažem se, puno je lakše to raditi kad si u velikom gradu gdje imaš stotine trgovina pa ćeš uglavnom pronaći što ti treba. S druge strane, kad se uzme ovakav auto, on nije primarni, pa da i ostane rastavljen par dana, neće se ništa dogoditi. Kako god, uvijek su to neke vratolomije s ovakvim vozilima.