autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ferrari predstavio 296 GTS

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Novi Ferrarijev model skinuo se u bikini pa smo tako dobili kabrioletnu verziju ovog prelijepog modela, inače prvog Ferrarijevog modela s V6 motorom. Oznaka GTS stoji za gran turismo spyder, čiji je krov aluminijski i nakon samo 14 sekundi nastavljate kao i s modelom 296 GTB, uz dodatnih 70kg mase.

Inače, pogonski sklop se sastoji od 3.0 V6 motora snage 663 KS te elektromotora koji razvija 167 KS. 296 se može voziti i na samo na struju, no onda je domet 25 km, dok je maksimalna brzina 135 km/h. Naravno, malo će tko voziti ovaj Ferrari na takvom režimu rada. U simbiozi se razvija puna snaga od 830 KS, što je dovoljno za izvrsnih 7.6 do 200 km/h. Krajnja brzina staje na 330 km/h, a prosječna potrošnja bi trebala biti od 12 do 15 litara, što zaista nije puno kad se u obzir uzme snaga vozila.

Ferrari se odlučio na nešto drugačiji dizajn svjetlosnih grupa te sada više nisu čisto okrugli.

Mjenjač je standardno osam stupanjski s dvostrukom spojkom koji mu omogućuje munjevite promjene brzine. Što se tiče interijera, on je naravno minimalistički, kako i priliči jednom Ferrariju. Ipak, Talijani su ovaj put domišljato rješili pitanje multimedije, pa je tako sada sve premješteno ispred vozača i to izgleda poprilično dobro. U kombinaciji s bež kožom samo dodatno ističe šarm koji ovaj model neupitno posjeduje.

Osim ovog modela, očekuje nas ubrzo još jedan, nažalost SUV, imenom Purosangue. Ferrari će tu morati ponuditi dozu luksuza, pa tek treba vidjeti kako će se Talijanu tu snaći. Dizajn nije upitan, Ferrari je rijetko kad podbacio po tom pitanju, no kvalitetan, luksuzan i praktičan interijer nešto je novo za firmu iz Maranella i bit će zanimljivo vidjeti što mogu protiv rivala.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Volvo Votka Prikaži

    Može proć i plavi mada je meni crveni uvik bija tata mata. Čudno mi da je žuta Ferrarijeva izvorna boja gotovo nikad ne bude na novin modelima. Zna li neko zašto?

  2. Skoda Frantic Prikaži

    Kvalitetan i luksuzan interijer Ferrariju nije stran pojam.
    Naprotiv.
    Praktičan interijer je već drugi par opanaka. 🙂

  3. Rover zjurina Prikaži

    Prekrasan!

    Ono, da se ima preko vikenda.

    Za kavicu i po cigarete 🙂 🙂 🙂

    EDIT: moglo je još par slikica … meeehh