Ludo, kako bi išao, to uopće nije pitanje, no ideja da netko transportno vozilo pretvori u noćnu moru velike većine super automobila zasigurno ne može svakome pasti na pamet. No ovaj Caddy pretvoren je u nešto sasvim drugo, a da se to izvana jedva može primijetiti. Podvozje je kompletno promijeneno, pogon je na sva četiri kotača, ubačen je 7- brzinski automatski mjenjač te je motor, uz sve prethodno navedeno, stavljen iz Audija RS3 iz 2016. godine. To znači da je umjesto 2.0 TDi-a ispod haube 2.5 litreni redni petak snage 400KS, s tim da je u razne modifikacije snaga ovog Caddya nestvarnih 1320KS, što ga vrlo vjerojatno čini najbržim (cestovno legalnim) kombijem na svijetu.
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
…back in the days, to bi bilo negdje u drugoj polovici 90-tih, neki ameri su na m3e36 (kojeg ste im trebali donijeti s min 100.000km) stavljali turbo(a) pa se ‘stage1’ kretao na nekih 600+ks, pa dalje…po onome čega se sjećam 1000+ je bilo achievable i nije bio kraj…ne sjećam se u slovo ali tih 100.000km je bila cifra na kojoj je motor bio dovoljno razrađen da podnese tu snagu…ovo je isto lijepa igračka i pozdravljam ovakve nonsense projekte…
Još jedan razlog zašto su se prije radili kvalitetniji motori, blokovi su se lijevali iz novonastalih materijala, a ne rafiniranih gdje ima svakakvog smeća, pa se onda smjesa obogaćuje kako bi se postigla željena (ne)kvaliteta.
Slažem se, potpuni nonsense projekt, ali jedinstven je, pa time i više zanimljiv od nekih klasičnih priča koje su puno puta viđene.
Ovo je baš ludnica i iz gušta bi vozija vako nešto. Nije baza imat u Ferrariju 1000ks ili nešto slično nego baš u nečem ovakvom di to ne očekuješ.