autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Kako ide VW Caddy s 1300KS?

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Ludo, kako bi išao, to uopće nije pitanje, no ideja da netko transportno vozilo pretvori u noćnu moru velike većine super automobila zasigurno ne može svakome pasti na pamet. No ovaj Caddy pretvoren je u nešto sasvim drugo, a da se to izvana jedva može primijetiti. Podvozje je kompletno promijeneno, pogon je na sva četiri kotača, ubačen je 7- brzinski automatski mjenjač te je motor, uz sve prethodno navedeno, stavljen iz Audija RS3 iz 2016. godine. To znači da je umjesto 2.0 TDi-a ispod haube 2.5 litreni redni petak snage 400KS, s tim da je u razne modifikacije snaga ovog Caddya nestvarnih 1320KS, što ga vrlo vjerojatno čini najbržim (cestovno legalnim) kombijem na svijetu.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …back in the days, to bi bilo negdje u drugoj polovici 90-tih, neki ameri su na m3e36 (kojeg ste im trebali donijeti s min 100.000km) stavljali turbo(a) pa se ‘stage1’ kretao na nekih 600+ks, pa dalje…po onome čega se sjećam 1000+ je bilo achievable i nije bio kraj…ne sjećam se u slovo ali tih 100.000km je bila cifra na kojoj je motor bio dovoljno razrađen da podnese tu snagu…ovo je isto lijepa igračka i pozdravljam ovakve nonsense projekte…

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Još jedan razlog zašto su se prije radili kvalitetniji motori, blokovi su se lijevali iz novonastalih materijala, a ne rafiniranih gdje ima svakakvog smeća, pa se onda smjesa obogaćuje kako bi se postigla željena (ne)kvaliteta.

      Slažem se, potpuni nonsense projekt, ali jedinstven je, pa time i više zanimljiv od nekih klasičnih priča koje su puno puta viđene.

  2. Volvo Votka Prikaži

    Ovo je baš ludnica i iz gušta bi vozija vako nešto. Nije baza imat u Ferrariju 1000ks ili nešto slično nego baš u nečem ovakvom di to ne očekuješ.