BMW se u zadnjih nekoliko godina zaista zadao na području karavana, a nekako je najveći procvat doživjela serija 3, gdje je u razmaku od samo par godina nastalo par izvrsnih i jedan supersportski model. Par ovih izvrsnih modela su upravo ova dva na testu, touring verzije M340i i M340d, oba trolitrena šestaka, s tim što je prvi benzinac, a drugi dizelaš.
Svaki motor nosi svoju prednost – dok benzinac izvlači 374KS (34 više od M340d), dizelski agregat isporučuje čak 200Nm (700 naprema 500) okretnog momenta više od poželjnijeg brata. Oba su uparena s 8 stupanjskim automatskim mjenjačem te imaju pogon na sve kotače, što ih također čini izvrsnima po pitanju ubrzanja. Nažalost, ovo su LCI modeli koji su mild hybrid, što znači da sadrže i jednu omanju bateriju, koja im zajedno s elektro instalacijama povećava masu, pa ionako već teški karavani sada postaju malo preteški.
Kada biste morali birati, koji bi bio vaš primjerak?
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
Autopuls: Which one do you prefer, M340i or M340d?
Frantic: YES
😁💪
ono…daily driver i everyday car, hehe…navodno je teško doći do podataka o težini jerbo mild hybrid dodaje ‘samo 250kg’ na priču…
Uvik benzinca jer mirnije radi i brže se zagrije zimi pa je shodno tome i manje problema s njima kad se voze po gradu. Razliku u gorivu polovica ljudi nikad ne nadoknadi