Na hrvatskom youtube kanalu, Hairpin Magazine, nedavno je osvanuo video usporedbe dva top modela BMW-ove serije 7 E38, verzije 750i i 740i. Naime, u pitanju su najsnažnije izvedbe vjerojatno najslavnije sedmice ikada, koja se proslavila kvalitetom i bezvremenskim dizajnom. Top ponude bio je 750i koji je pod haubom krio 5.4 litreni V12 te razvijao 326KS, a krasio ga je iznimno miran i tih rad uz razumnu potrošnju. S druge strane, model 740i pokreće 4.4 litreni V8 s 286KS, koji i zvukom i agilnošću zbog manje mase potiče na nešto sportskiju vožnju. Udobno se smjestite i pogledajte što je sve BMW nudio u 90-ima.
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
Tomorrow Never Dies
Kad ga Brosnan vozi na daljinski (i nije neki ćeif, al’ eto 😁).
Kažu da je 16 komada korišteno za potrebe filma.
Bile su 740iL, ali sa naljepnicom 750iL.
Imam jedan mali model s tim svim “ratnim” dodacima, recimo da je cool 🙂
Ono što mi definitivno nije cool je to ljepljenje naljepnica (kao i W12 Audi A8 u Transporteru 2, a zapravo je bio V8) na modele koji to nisu. U ovom slučaju, mogli su lijepo izabrati 728i, barem bi ih jeftinije prošlo, učinak je ionako isti.
A u toj potjeri su još dva meni baš dobra i draga auta, Mercedes S klasa W126 i Opel Senator B.
…ono što je voditelj izrekao da ih treba sačuvati kao pokazatelj mladima što su auti nekad bili je aspolutno točno!…ovaj blend analogije i minimum digitalizacije je ono što vrijedi…
…pošto sam znao da je 4,4 odličan, a bio je relativno novorazvijen v8 mislio sam da je al pari ipak malo (u ovom modelu) ‘ostarjelom v12, i merđo je tada bio u genscheru s modernijim v12…
trebalo bi probati ubaciti 6,0 od mclarena..hehe
Treba očuvati ovakve modele kao spomenik dizajna i kvalitete auto industrije, da se vidi što se radilo i kakvi se, nažalost, krševi danas rade.
Inače, što se tiče V12, to je bio novorazvijeni 5.4 V12 koji je bio moderniji od onog u S klasi W140. Prethodna verzija 5.0 V12 u sedmici E32 je predstavljena 1986., taj je spomenik.
…uh nisam imao pojma da je to bio noviji motor, s obzirom na ipak skromne konje za ono što smo od bmw-a navikli…