autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault Twingo prve generacije bio je totalni hit!

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Jedan od najpoznatijih gradskih automobila na svijetu, Renault Twingo, ove godine slavi 30. rođendan. Osmislio ga je Patrik Le Quement, tvorac Forda Sierre, nakon dugo vječanja i mnogih verzija koji su proizišle tijekom godina planiranja. Prvi Twingo bio je izuzetno praktičan za svoje gabarite – bio je dug tek 3.43 metra, širok 1.63 i visok 1.42 s međuosovinskim razmakom od 2.35 metara. Mjesta u unutrašnjosti bilo je i više nego dovoljno za četiri osobe, stražnja klupa je bila klizna, s nekih 10-ak centimetara prostora prema gepeku ili prednjim sjedalima. Prava čarolija dogodila bi se povlačenjem zadnje klupe do kraja i spuštanjem prednjih sjedala. Dobili biste ovo…

Zvali su ga pokretnom sobom, pogotovo mladi.

Litraža gepeka bila je 170 litara, što nije bilo nekakvo bogatsvo, no u toliko malo metara bilo je teško ponuditi više. Pravi hit dogodio bi se obaranjem zadnje klupe, gdje bi se otvorio prostor od čak 1100 litara, na čemu su mu zavidjeli i automobili iz klase više, pa čak i dvije. Karakterističan je bio i po još jednoj stvari – u ponudi je bio samo jedan motor, 1.2 litreni atmosferski benzinac snage 55KS koji se nudio s petobrzinskim ručnim mjenjačem ili automatikom s tri brzine, koji je bio iznimno spor i u to vrijeme već zastario. U detaljnoj reportaži Juraj Šebalj je prije nekoliko dana opisao i prenio dojmove ovog sjajnog automobila koji je doslovno poharao tržište gradskih automobila.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …tek kad sam sjeo u drugu generaciju sam shvatio koliko je prva genijalna…twingo je prava pravcata ikona, trebalo bi jednog spremiti u kolekciju za budućnost, ovakvih auta više neće biti…

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Ma prva generacija je baš pure gold, druga je baš kanta, po kvaliteti pogotovo, klasa ispod.
      Dok su još ovako jeftini, trebalo bi pribaviti neki od ovih zadnjih generacija s jačim benzincem, ovaj od 55ks je malo neuhranjen.

      • Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

        …frend mi je imao 16v a nono pokojni 1,2 obični…kolega s posla je imao 1,2 8v kao drugo auto a sad ima 2gen 1,2 tce sa 100ks (neka gt verzija) isto kao drugo auto…ali nije neka sportiva….više šminka…no da se vratimo 1 gen…to je kultni auto gotovo kao četvorka…

Trenutno popularno