autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mazda CX60 – neko novo poglavlje za Japance

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Na dan žena 2022. godine predstavljena je Mazda CX60, za broj veći SUV od popularnog modela CX5. Ovaj novi model je dio paketa velikih automobila (large product group) japanskog proizvođača, iz kojeg će još izaći modeli cx70, 80 i 90, s tim da će na američko tržište ići 70 i 90.

Prvim pogledom na smještaj prednjih kotača novog Mazdinog SUV-a primijetit ćete nešto veći prevjes od uobičajenog, a karakterizira automobile sa zadnjim pogonom. Da, dobro povezujete, Mazda je izbacila model sa zadnjim pogonom. Za one koji prate, to nije tako veliko iznenađenje, budući da se već par godina priča o Mazdi 6 koja bi na novoj platformi bila zasnovana na zadnjem pogonu te bi bili dostupni redni šest cilindrični motori.

Iz Mazde su ukratko napisali zašto CX60 ima pogon na stražnje kotače:

“Potpuno nova platforma s pogonom na stražnje kotače omogućuje puno bolju raspodjelu sila pri ubrzavanju, kočenju, upravljanju i skretanju. Rezultat je veliko poboljšanje cjelokupne uglađenosti vožnje i smanjenje buke ceste u usporedbi s pogonom na prednje kotače kada je u pitanju prianjanje, upravljanje i rukovanje vozilom.”

Par specifikacija o nadolazećem modelu:

  • Dužina – 4.75m
  • Širina – 1.89m
  • Visina – 1.68m
  • Međuosovinski razmak – 2.87m
  • Masa – 1980 – 2072kg

Motorizacija donosi mnogo toga novog – svi modeli će biti hibridi, u ponudu dolaze redni šestaci i automatski mjenjači će biti s 8 stupnjeva prijenosa. Uvodni model bit će već postojeći 2.5 četverocilindraš sa 190KS, dok će elektromotor imati vrlo solidnih 136KS, što cx60 pretvara u veoma potentan i brz automobil. Krajem godine će u ponudu doći i novi šest cilindarski motori zapremine 3000ccm u benzinskoj te 3300ccm u dizelskoj verziji.

Pogled na interijer pokazuje ono što su iz Mazde najavljivali – pomak prema premiumu. Ne govorimo o onim glupim pompoznim člancima gdje se za novu Škodu ili VW najavljuje da izradom idu prema premiumu, ovo je, kako se kaže “real deal”. Materijali izrade unutrašnjosti ukazuju na veliki pomak u kvaliteti, iako ni zadnje serije Mazdinih modela nisu bilo loše po tom pitanju, dapače, bile su jedne od boljih u klasi. Pohvalno je što postoji kontroler kojim se barata po izborniku, kao i fizičke kontrole ispod klimatzacijskih otvora na središnjoj konzoli.

Suma sumarum – Mazda ovim modelom zaista pokazuje da dio proizvoda žele ubaciti među premium proizvođače. Motorizacija je tu, prebacivanje na stražnje pogonsku osnovu je hvale vrijedna stvar i svakako nešto što CX60 odvaja od ostatka ekipe, dizajn koji odiše luksuzom te cijena koja je u startu nešto niža nego kod suparničkih SUV modela. Vrijeme će pokazati je li Mazda pogodila, ili se do premiuma ne dolazi tako lako.

O Mazdi CX60 već možete pogledati na službenoj stranici Mazda.hr, a početna cijena bit će oko 50 tisuća €
https://www.mazda.hr/mazda-cx-60/

Marko Rakić
Pulsmedia autor
87 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj