autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Prikazan novi Volvo C40

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Volvo se ozbiljno bacio u elektrifikaciju svojih modela te je sada predstavljen još jedan potpuno elektrčni – C40. Model je to koji je ustvari XC40, ali u coupe liniji te s potpuno električnim pogonom u dvije varijante. Prva varijanta je nešto pitomija te nudi 231 KS i pogon na prednje kotače, dok snažnija verzija razvija nešto više od 400 KS, ali uz pogon na sve kotače. Naravno, to ga čini i nešto većim potrošačem, dok je maksimalna brzina praktički podjednaka – potonji “juri volvoskih genijalnih” 180 km/h, dok slabiji kaska s 20 km/h manjom maksimalnom brzinom.

Doseg s jednim punjenjem bi trebao biti oko 400 km.

Što se tiče interijera, konstrukcijski nema nekih promjena u odnosu na XC40, ali je svakako hvale vrijedno što je Volvo prešao na android automotive sučelje za svoj kompletni multimedijski sustav. Ispred vozača se sada nalazi potpuno digitalna 12.3″ digitalna komandna tabla s mnogo opcija, grafika i vjerojatno još masu stvari koje vam neće trebati.

Ovo je prvi Volvov coupe SUV, stoga tek treba vidjeti kako će biti dočekan na tržištu i hoće li biti konkurencija ostalim premium modelima. Cijena za slabiji model iznosit će oko 55000 eura, dok će za skuplji trebati odvojiti 10 tisuća eura više.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
67 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Skoda Frantic Prikaži

    I moraš platiti minimalno 55k eur za nešto s čim možeš preći samo 400 km, a onda moraš punit kod kuće pola dana (preduslov je da imaš kuću i garažu) ili na nekom brzom punjaču pola sata do sat (i to se plaća ili će se početi plaćati).
    Ali bitno je da ima formu coupe SUVa, da je električni, da je sve digitala….
    Valjda tako sad treba i valjda je to jedino ispravno. 🤔🙄

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Pola sata je do 80%, a onda ide ono sporo do 100%, dakle s tih 80% prođeš plafon 300km, ako i toliko kad pogledamo prave uvjete vožnje, a ne ove njihove sa specifiakcija.
      U HR se već na dosta punjača naplaćuje punjenje, ne znam kakva je situacija kod vas.
      To to, coupe SUV (meni odvratna stvar općenito) i 50 ekrana u autu, to je cilj.