autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes T klasa novi je kombi iz Stuttgarta

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Mercedes je danas predstavio T klasu – mali kombi koji je baziran na njihovom teretnom CItanu. Od Citana se razlikuje po količini izolacijskog materijala te opremi, a uskoro će stići i potpuno električna verzija.

Dimenzijama se ovaj kombi ubacuje u kompaktnu klasu, što pokazuju i dimenzije. U dužinu broji 4 i pol metra, u širini izdašnih 1.86 metara te visine nešto više od 1.8 metara. Međuosoviski razmak iznosi 2.72 metra, što je među najvišima u klasi. Zbog velike širine vozila, nude se tri zasebna sjedala na zadnjoj klupi, a koja nisu u tipičnom omjeru 40:20:40, stoga će se od iza udobno moći smjestiti tri putnika.

Koža je nažalost umjetna, pa ostaje za vidjeti kakva je po trajnosti.

U interijeru se vidi doza luksuza, ubačen je MBUX sustav na 7″ ekran, a par lajsni i ambijentalno osvjetljenje ga odjeljuju od teretnog Citana u kojem se ne može dobiti dosta opreme koja ide u T klasu. U oči upadaju klimatizacijski kolutovi za regulaciju temperature, a koji se nalaze u Renaultovom dostavnom vozilu kompakt klase.

Što se tiče motorizacije, u ponudi će biti dva dizelska i dva benzinska motora. Čađara će biti s 95 i 116 KS, dok će petrolci razvijati 102 i 131 KS. Sve verzije moći će se dobiti s ručnim šest stupanjskim mjenjačem, dok će snažnije verzije dizela i benzina ići i sa 7 stupanjskim automatskim mjenjačem.

Stražnja klizna vrata vrlo su praktično rješenje.

Cijena vozila će biti nešto viša od 30 tisuća eura, što je tek nešto više od glavnog konkurenta, VW Caddya.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
129 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Skoda Frantic Prikaži

    Renault Kangoo / Nissan Townstar 🙄
    “Čađara” 🤣🤣

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Sramota za Mercedes, to prekrštavanje kangooa u Citana je stvarno bijedno. Da su se bar malo više potrudili zamaskirati, nego onako sa samo promijenjenom prednjom maskom i koja diđa miđa u interijeru.

  2. Volvo Votka Prikaži

    Meni je malo ružan
    Nije mi lipši ni novi caddy koji je spomenut gori, nekako su mi jajasti skroz.