autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Razlika između slick, sportskih cestovnih i običnih cestovnih guma

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Svima koji traže performanse poznato je da slick gume nude najviše i izvlače najbolje iz auta, naravno, kada pričamo o suhoj podlozi. S obzirom da su takve gume neupotrebljive na mokroj podlozi, za cestovnu upotrebu koriste se gume koje imaju “šaru”, no to i smanujuje dio performansi. Na youtube kanalu Tyre Reviews napravljen je test između Pirellijevih modela, točnije, PZ4 koja je čista cestovna guma, onda P Zero Trofeo R koja je komrpomis između slicka i klasične gume te dvije varijante slicka, tvrđa i mekša mješavina. Kolika je razlika na kraju, pogledajte u videu. Reprezentativni auto bio je Hyundai i30N.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
56 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Volvo Votka Prikaži

    Pirelli uzea još tamo 2007. i nisan bija zadovoljan. Od tad ih nisan kupova niti preporučiva.