autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

BMW M4 CSL – povratak legende u pravi trenutak

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Baš kad je došlo do laganog zasićenja sa sportskim modelima zbog suviše elektronike, velike mase i općenito nešto lošijeg osjećaja u vožnji zbog prevelike izolacije kabine, pojavio se novi BMW M4 CSL. I to kakav, znatno olakšan i s 40 KS više u odnosu na competition verziju koja ih broji 510. S obzirom da se išlo na to da se dobije što brži auto, možda se i mogao ubaciti ručni mjenjač u ponudu, budući da je automobil s takvom getribom lakši negoli s automatskom. Dobro je pak što je ostavljen stražnji pogon, jer bi xdrive uzeo barem 30, ako ne i 40kg.

Od zadnjeg modela CSL (što označava competition, sport, lightweight) prošlo je zaista mnogo vremena, točnije 19 godina, kada je debitirao M3 CSL E46, jedna od najpoželjnijih M3-ica ikada. Kod ovog M4 kilaža je skinuta na mnogo mjesta, a ponajviše se uštedjelo na sjedalima. Prednja su u potpunosti od karbona i tanke spužve na sjednoj površini, dok se najviše uštedjelo na zadnjoj klupi – nema je. Lakše felge, ispuh od titana, skidanje zvučne izolacije te još par starih trikova rezultirali su sa 109 kilograma manjom masom, što za sportski auto znači puno. Bez obzira što je ovo coupe D segmenta, ostaje dojam da je to i dalje pretežak auto, budući da broji nešto više od 1600kg. Primjera radi, sedmica E32 s primjetno većim 3.5 litrenim šestakom broji 1620kg, s automatikom i kakvih 20 ili 30kg više izolacije od spomenutog M4.

O performansa M4 CSL-a ne treba trošiti puno riječi. 550KS katapultira ga do stotke za 3 i pol sekunde, dok maksimalna brzina iznosi 307 km/h, a sve to dovoljno je za najbrži BMW u povijesti na slavnom Nurburgringu. Vrijeme od 7:20 zaista je respektabilno – u videu ispod pogledajte kako je to sve izgledalo.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
122 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Volvo Votka Prikaži

    Moćno mi izgleda i sve to ali slažen se s autoron, preteški su auti danas. Sićan se kad smo ka dica vozili Escorta od dida, 89 godište pa to je auto letilo. 1.6 benzinac ima je skoro 100 ks i nikad neću zaboravit, 880kg. Bija je toliko vozljiv auto da je to čudo.

Trenutno popularno