autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

BMW predstavio novi X1

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Treća generacija BMW-ovog kompakt SUV-a stigla je na tržište, i to pod vrlo zbunjućim kodnim nazivom, U11. Serija G još nije popunjena modelima, a sad se započelo sa slovom U, a očekivalo se slovo H, budući da je nakon E serije išlo F, pa G i onda U, logično! Na tu temu pročitajte ovaj članak za lakše shvaćanje, ako je to s novim nazviljem uopće moguće.

Može se reći da novi model ima karakter po pitanju dizajna kad uspoređujemo sa starim F48.

Novi X1 tako je narastao na okruglo 4.5 metra u dužinu, te se još malo udebljao, pa broji 1.85 metara u širinu, što ga čini vrlo komodnim automobilom. Gepek od pozamašnih 540 litara bit će veoma zahvalan za obitelji koje imaju djecu, a sa spuštenim sjedalima broji čak 1600 litara, stoga će biti mjesta za prevesti nekakav hladnjak ili štednjak 🙂

Promjene u interijeru su ogromne u odnosu na staru generaciju, kojoj je to bila slaba točka i na tom području je vapio za osvježenjem. Iz BMW-a napominju da su podigli kvalitetu izrade, a kako će to stvarno biti, vidjet ćemo kad dođe u naše salone.

Posebno se ističe to što na zadnjoj klupi ima dosta više mjesta negoli u starom modelu, te da će prostor za ramena i glavu biti mnogo izdašniji.

Za kraj, motorizacija ostaje vrlo slična, s 1.5 i 2.0 benzincima u 18i i 23i varijanti, 2.0 dizelom u 18 i 20d varijanti, dva blago hibridna modela te novi potpuno električni iX1, koji će biti i najbrži model s 326KS. Za cijene će trebati pričekati još neko vrijeme, ali po nekoj slobodnoj procjeni će to sigurno biti oko 40 tisuća eura, a sve niže od toga bilo bi naivno očekivati.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Volvo Votka Prikaži

    Ima nekog smisla
    Prošli modeli mi se nisu sviđali a ovaj mi djeluje malo moćnije i s oštrijin linijama, nekako mi u kompletu djeluje konkretno.

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Meni također djeluje ozbiljnije i mislim da je ovo najbolji X1 do sada.
      Prva generacija zaista nije bila pogođena po pitanju dizajna, i tu je pokupio dosta kritika, dok je u drugoj generaciji predstavljen šminkeraj s očajnim interijerom i beskarakternim dizajnom, što se ustvari super uklopilo u tržište, jer prosječan kupac takve klase upravo to traži.
      Treća generacija izgleda najpotpunije do sada nakon svog izlaska.

  2. Alpine Alpine Prikaži

    Sviđa mi se, možda mi je nešto ljepši Alfa Romeo Tonale, ali kad bih birao, izabrao bi X1.

  3. Rover zjurina Prikaži

    Odličan ? Najbolji ? Moooždaaa… Al ružan do bola…

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Hehe, ljepota je u oku promatrača. Možemo barem ustvrditi da sada ima karakter 🙂

      • Rover zjurina Prikaži

        Dobroooo..

        Mislim unutrašnjost je imo besprijekorna, iako više volim analogno nego digitalno, odnosno elektronsko…

        Ali, evo usporedi novi X1 i novu Alfu Tonale – koji ti je ljepši ?

      • BMW Marko Rakić Prikaži

        Teško mi je reći koji mi je ljepši, oba imaju dobar dizajn i prepoznatljivost.
        Vjerojatno bih uzeo X1 radi bolje motorizacije.

Trenutno popularno