Treća generacija BMW-ovog kompakt SUV-a stigla je na tržište, i to pod vrlo zbunjućim kodnim nazivom, U11. Serija G još nije popunjena modelima, a sad se započelo sa slovom U, a očekivalo se slovo H, budući da je nakon E serije išlo F, pa G i onda U, logično! Na tu temu pročitajte ovaj članak za lakše shvaćanje, ako je to s novim nazviljem uopće moguće.
Novi X1 tako je narastao na okruglo 4.5 metra u dužinu, te se još malo udebljao, pa broji 1.85 metara u širinu, što ga čini vrlo komodnim automobilom. Gepek od pozamašnih 540 litara bit će veoma zahvalan za obitelji koje imaju djecu, a sa spuštenim sjedalima broji čak 1600 litara, stoga će biti mjesta za prevesti nekakav hladnjak ili štednjak 🙂
Promjene u interijeru su ogromne u odnosu na staru generaciju, kojoj je to bila slaba točka i na tom području je vapio za osvježenjem. Iz BMW-a napominju da su podigli kvalitetu izrade, a kako će to stvarno biti, vidjet ćemo kad dođe u naše salone.
Za kraj, motorizacija ostaje vrlo slična, s 1.5 i 2.0 benzincima u 18i i 23i varijanti, 2.0 dizelom u 18 i 20d varijanti, dva blago hibridna modela te novi potpuno električni iX1, koji će biti i najbrži model s 326KS. Za cijene će trebati pričekati još neko vrijeme, ali po nekoj slobodnoj procjeni će to sigurno biti oko 40 tisuća eura, a sve niže od toga bilo bi naivno očekivati.
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
Ima nekog smisla
Prošli modeli mi se nisu sviđali a ovaj mi djeluje malo moćnije i s oštrijin linijama, nekako mi u kompletu djeluje konkretno.
Meni također djeluje ozbiljnije i mislim da je ovo najbolji X1 do sada.
Prva generacija zaista nije bila pogođena po pitanju dizajna, i tu je pokupio dosta kritika, dok je u drugoj generaciji predstavljen šminkeraj s očajnim interijerom i beskarakternim dizajnom, što se ustvari super uklopilo u tržište, jer prosječan kupac takve klase upravo to traži.
Treća generacija izgleda najpotpunije do sada nakon svog izlaska.
Sviđa mi se, možda mi je nešto ljepši Alfa Romeo Tonale, ali kad bih birao, izabrao bi X1.
Alfa uvik lipa, ne sićan se kad su napravili ružan auto.
Odličan ? Najbolji ? Moooždaaa… Al ružan do bola…
Hehe, ljepota je u oku promatrača. Možemo barem ustvrditi da sada ima karakter 🙂
Dobroooo..
Mislim unutrašnjost je imo besprijekorna, iako više volim analogno nego digitalno, odnosno elektronsko…
Ali, evo usporedi novi X1 i novu Alfu Tonale – koji ti je ljepši ?
Teško mi je reći koji mi je ljepši, oba imaju dobar dizajn i prepoznatljivost.
Vjerojatno bih uzeo X1 radi bolje motorizacije.