autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Od Londona do Madrida na jednom rezervoaru u BMW-u 7? Koliko je realno?

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Odmah da rješimo pitanje u naslovu – realno je koliko i domet onog Mercedesovog električnog gmizala koji je na jednom punjenju navodno odvozio 1200km. Da se razumijemo, uopće nije stvar je li youtuber Joe Achilles to uspio, naravno da je i to je moguće ostvariti, ali dopustite da vam dočaram koliko je to spora vožnja. Kada preko navigacije upišete rutu, gotovo uvijek se dogodi da dođete nešto ranije nego što je pisalo ako vozite 10 do 20 km/h iznad ograničenja. Tako na predviđenom jednom satu vožnje preko izračuna navigacije stignete za cca 55 min, što govori da se za 10 sati vožnje put može skratiti za 50 minuta.

Prosječan put od Londona do Madrida traje od 17 do 18 sati po google kartama, a Joe i njegov prijatelj su putovali čak 22 i pol sata, što je vrlo sporo i ispod ograničenja, samo da bi se postigao cilj vrlo niske potrošnje koja je na kraju iznosila 4.3 litre. Pokusni automobil bio je BMW serije 7, predzanje generacije s motorom kodne oznake B57, vjerojatno najštedljivijeg šestaka na tržištu trenutno. Sedmica razvija 265 KS i 620 Nm, što je dovoljno za sportskih 6 sekundi do 100 i maksimalnu brzinu od 250 km/h. A to je tek početni model, što je zaista impresivno, pogotovo kad uzmemo u obzir da je prije cca 20 godina najmoćnija sedmica s 5.4 litrenim V12 motorom i 326 KS brza koliko i “jadni” dizel.

Dakle, vožnja od Londona do Madrida trajala je gotovo cijeli dan, a sastojala se od vožnje po ograničenju (često i ispod) te nekoliko stajanja kako bi vozači odmorili. Gume su bile Michelin E Primacy, koje pružaju iznimno mali otpor kotrljanja, dok je za mod vožnje korišten program eco pro, koji pokušava uštediti koju kap goriva gdje god je moguće. To radi na način da ne doupušta kompresoru klime da radi punom snagom, na papučicu gasa je vrlo lijen te mjenjač prebacuje u ler čim je prilika, stoga se pomoću takvih pomagala uspije postići ovako niska potrošnja.

Ako vas zamima kako je to sve izgledalo, pogledajte ovaj polusatni video.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
80 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Skoda Frantic Prikaži

    Mercedesovo električno gmizalo 🙂 🙂

    Ovi su makar palili klimu, hehe
    I još im je ostalo dizela za 200 km

    • Volvo Votka Prikaži

      I jedan i drugi pothvat su meni glupost i to najviše zato jer će ritko ko tako vozit auto.
      Ko će uzmet sedmicu i onda se u njoj vozit ko baba, pritom pazeći na svaki dec goriva. Ja da iman para za takav auto bi sigurno uživa u svim blagodatima koje nudi.