autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Reklama za Yugo u Americi

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Posao stoljeća, kako su tada govorili u Jugi, bio je izvoz Yuga u SAD krajem 80-ih godina prošlog stoljeća. Iako je na ovim prostorima uživao veliku popularnost, na kontinentu preko mora se baš i nije proslavio, bio je više puta izrugan, pa iako je bio vrlo jeftin (oko 4 tisuće dolara), Ameri ga ipak nisu prisvojili. “Kupite Yugo, ne traje dugo” nije baš pomoglo pri prodaji, ali je to više bilo zbog toga što vlasnici nisu održavali tako jeftin automobil, pa je bilo mnogo kvarova i mehaničkih problema.

CIjena mu je bila najveći adut.

Oko 140 tisuća prodanih primjeraka tijekom “karijere” u Americi uopće nije loše, no planove je poremetio Hyundai sa svojim modelom Pony, koji se pokazao izdržljivijim na loše ili nepostojeće održavanje te je bio kvalitetnije sklopljen automobil.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
87 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Volvo Votka Prikaži

    Ljudi kod nas uglavnom nisu znali za bolje, ali ako ćemo bit iskreni, sve su to bili loši auti. Kupovali su se samo zato jer su bili jeftini, ustvari narod nije ima para za bolje

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Ovo zadnje je definitivno najveći razlog. Znalo se i za Golfa, Peugoeta 504, i naravno za BMW i Mercedes, koje su vozili malobrojni. Danas je, pak, malo drugačija slika – voze se premiumi, ali se nema para za održavanje pa se škrtari na svemu, vozi se na lošim kineskim gumama itd.

  2. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    ….navodno je yugo A bio dost dobro složen, no pony je bio neusporedivo bolji proizvod i to je jedan od glavnih razloga potopa…da ne govorim da je amerima mali auto sve ispod 5m bilo tada…