autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Lotus u novom tužnom ruhu

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Nakon Ferrarija, na red je došao i Lotus – imamo još jedan novi SUV, ovaj put u još sjajnijem izdanju, a to je pokretačka sila na baterije. Lotus Eletre već je sada osvojio nagradu za najpoželjniji i najiščekivaniji auto 2023., a kako i ne bi kad je pomama za SUV modelima veća nego za vruće krafne nakon noćnog izlaska.

Kažu najpoželjniji model za nadolazeću godinu.

Model Eletre nastavak je Lotusovih mokrih snova o elektrifikaciji automobila koja je pristuna kod gotovo svih proizvođača. Prodavat će se u tri varijante – Eletre, Eltre S i Eletre R. Potovanja dva modela imat će 603 KS, dok će top model Eletre R imati čak 905 KS, što će ga katapultirati do 100 km/h za manje od 3 sekunde. Naravno, pristuan će biti pogon na sve kotače, a iz Lotusa kažu kako će domet slabijih modela biti solidnih 600km.

Vrlo maštovit interijer s ekranima dijagonale nekadašnjih televizija.

Novotarija je mnogo u interijeru, a možda i najnovija je razvijanje oprativnog sustava za gore vidljivi televizor na sredini armaturne ploče. Naime, sustav će se zvati Lotus Hyper OS, a nudit će gomilu opcija kako bi vaše iskustvo korištenja ovog vozila bilo što kvalitetnije. Za što fluidnije i brže iskustvo kretanja brojnim izbornicima brine se Qualcomm 8155, novi procesorski sklop za automobile u 7 nanometarskoj tehnologiji, i to ne jedan, već dva komada. Naravno, postojat će i “over the air” ažuriranja sustava koja će ovaj sustav potencijalno i poboljšavati.

Cijena osnovne Eletre bit će nešto ispod 100 tisuća eura, dok će za top model s najboljom opremom vjerojatno biti i dvostruko veća. Vision 80, kako su u Lotusu nazvali novi smjer, obogaćen je sada s još jednim modelom, koji će se, s obzirom na trendove, vjerojatno najbolje prodavati. Kakav će se pokazati u praksi tek treba vidjeti.

Zadnji kraj je vrlo karakterističan i unikatan, no ostatak automobila pomalo vuče na Lamborghinije Urus.
Marko Rakić
Pulsmedia autor
98 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …nisi napisao jel ispod tone kao i svi normalni lotusi… 😀
    …jel Emira u prodaji?…

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Hahaha, ovaj vjerojatno nije ispod 2 tone, možda jači model ide i do dvije i po tone, što je ustvari cijeli jedan dio apsurda cijele ove elektro priče, auti postaju mali kamioni, kao Tamić recimo.

      Prema navodima iz ostalih publiakcija, Emira je u prodaji od jeseni. Bilo je kao da će biti pred početak ljeta, ali se otegle neke stvari. Ono što vidim je da su prodajni rezultati očajni,.

      • Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

        …a šta reć, evo u Nu2 bila slika i prilika današnjeg elektro korisnika…čovjek nema pojma o čemu priča a i ono o čemu priča su nategnute istine na razini hr sabora…i još na kraju sam prizna da nećemo moć više voziti auto kao i sada…pa zašto da ga uopće kupim kad ga ne smijem voziti!?!?…

      • Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

        …čitam da je ‘inženjerima-moš mislit inženjera’ bio cilj ne ići iznad 2 tone…a iako nema službenih podataka neke procjene su 2,5+ tona…leptirić od auta…hehe

  2. Skoda Frantic Prikaži

    https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/sef-bmw-a-napao-eu-ovo-je-otimacina-na-kraju-ce-samo-bogatasi-voziti-automobile-15271439

    “Crno” nam se piše.
    Kamaru je problematičnih stvari.
    Cijena, punjenje (gdje i koliko će to trajati), odlaganje baterija, kome prodati polovno električno auto….?

    Ok, neće auta sa SUS motorima odjednom nestati 2035, ali….

    Mene začuđuje kako je naftni lobi tih. 🤔
    Ovo je prvi puta da sam na strani nekog lobija. 🤣

    Ajd, možda tehnologija toliko uznapreduje da ćemo tada imati cjenovno pristupačna električna auta, sa dužim vijekom trajanja baterije, koje će se moći (po potrebi) lagano otpojiti i izvaditi iz auta i unijeti u kuću pa je priključiti na punjenje.

    Što se tiče ovog Lotusa, no comment ☹️

    • Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

      …kad čovjek na toj poziciji kaže bogati treba interpretirati tu riječ pravilno…on misli na ljude koji su trenutno na razini nekog osobnog bogatstva 50+m€ po meni a moglo bi biti i više…što znači prodaja od 1000 bmw-a godišnje….a to dakako znači adios bmw (a i ostali)…

  3. Alpine Alpine Prikaži

    Čitam ove recenzije najnovijih automobila i vidim da sam lagano ostario jer uporno očima tražim nekakve tehničke podatke tipa okretni moment, koja je vrsta ovjesa, međuubrzanje i slične tričarije koje očigledno više nikog ne zanimaju.
    Umjesto toga proizvođači nam daju podatke o tome koliko inča ima televizor, koliko ima piksela, kakav je procesor, jel snapdragon ili možda nvidia, jel stalno dobiva novi operativni sustav, da li je to android ili nešto drugo, jel to dobiva jednom tjedno ili nedajbože samo jednom mjesečno, jel ima karaoke koje idu direktno na tiktok…itd.
    Proizvođači automobila postaju tehnološke kompanije, a automobili samo medij na koji se ugrađuje sva ta tehnologija.