Pedeseti redizajn modela GT-R predstavljen je javnosti, a kako kažu dobro informirani izvori, zadnji svoje benzinske vrste (nadajmo se da ne). Davno smo gledali predstavljanje nasljednika “Skylinea”, od čega je prošlo dugih 15 godina. Još prije te 2007. godine, bilo je nekoliko koncepta koji su trebali biti novi GT-R. Prvi srećom nije zaživio jer je bio neskladnog dizajna i napuhan kao buhtla. Sljedeći, onaj iz 2005. godine, bio je prava bomba u ono vrijeme i na temelju njega je, s blagim izmjenama nastao GT-R. Šteta što Japanci tada nisu imali hrabrost da izbace taj konceptni dizajn, kao i Mitsubishi s Lancer Evolution X. Ostali smo zakinuti za dva sportaša koji bi danas izgledali mnogo svježije od predstavljenih verzija.
Novi Nissan GT-R ne donosi nikakve novosti, osim malo zategnutih bora te par tehničkih novotarija na modelu Nismo. Jedna od najvažnijih je svakako diferencijal s ograničenim proklizavanjem (limited slip differential) na prednjoj osovini. Ukratko, to je elektronički upravljan sklop koji prebacuje opterećenje na suprtonu stranu osovine onda kad lijevi ili desni kotač počne proklizavati.
Motorizacija modela ostaje ista, ručno rađeni 3.8 V6 koji u baznoj verziji isporučuje 560 KS, dok Nismo model ima nepromijenjenih 600 KS. Ovaj potonji model će sigurno biti zanimljiviji zagriženim entuzijastima jer se radi o pravom vozačkom stroju koji će postati još bolji. Novi GT-R na tržište će doći tek na proljeće 2024., što znači da će tada biti već 17 godina otkako je taj model aktivan. To će ga učiniti jednim od najdugovječnijih modela ikada.
Video predstavljanja novog Nissana GT-R
U fotogaleriji pogledajte kako izgleda Nismo model, dok baznog modela ima tek jedna fotograija.
Morate biti registrirani i logirani za komentiranje.
Registracija traje 15 sekundi, a pomaže nam da portal zadržimo civiliziranim i kvalitetnim. Hvala.
Stroj 💪
Vazda bio i osto
Edit
Treba promijeniti vrijeme. 😁
Sat nazad.
Doduše, i nije toliko bitno.
I danas je stroj fantastičan, a što je tek bio onda kad su ga izdali.
Hvala, upregnut ćemo Antu 😀
…auto je mrak i dalje, no čemu predstavljanje kad proljeće 2024 id ena cestu?…
I meni je to bilo malo prerano. Ustvari, ovo mi je rano čak i za neki potpuno novi model, a ne za deseti redizajn.