autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

“Novi” Nissan GT-R ugledao svjetlo dana

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Pedeseti redizajn modela GT-R predstavljen je javnosti, a kako kažu dobro informirani izvori, zadnji svoje benzinske vrste (nadajmo se da ne). Davno smo gledali predstavljanje nasljednika “Skylinea”, od čega je prošlo dugih 15 godina. Još prije te 2007. godine, bilo je nekoliko koncepta koji su trebali biti novi GT-R. Prvi srećom nije zaživio jer je bio neskladnog dizajna i napuhan kao buhtla. Sljedeći, onaj iz 2005. godine, bio je prava bomba u ono vrijeme i na temelju njega je, s blagim izmjenama nastao GT-R. Šteta što Japanci tada nisu imali hrabrost da izbace taj konceptni dizajn, kao i Mitsubishi s Lancer Evolution X. Ostali smo zakinuti za dva sportaša koji bi danas izgledali mnogo svježije od predstavljenih verzija.

Vrlo odvažan i hrabar dizajn za 2005. godinu

Novi Nissan GT-R ne donosi nikakve novosti, osim malo zategnutih bora te par tehničkih novotarija na modelu Nismo. Jedna od najvažnijih je svakako diferencijal s ograničenim proklizavanjem (limited slip differential) na prednjoj osovini. Ukratko, to je elektronički upravljan sklop koji prebacuje opterećenje na suprtonu stranu osovine onda kad lijevi ili desni kotač počne proklizavati.

Motorizacija modela ostaje ista, ručno rađeni 3.8 V6 koji u baznoj verziji isporučuje 560 KS, dok Nismo model ima nepromijenjenih 600 KS. Ovaj potonji model će sigurno biti zanimljiviji zagriženim entuzijastima jer se radi o pravom vozačkom stroju koji će postati još bolji. Novi GT-R na tržište će doći tek na proljeće 2024., što znači da će tada biti već 17 godina otkako je taj model aktivan. To će ga učiniti jednim od najdugovječnijih modela ikada.

Video predstavljanja novog Nissana GT-R

U fotogaleriji pogledajte kako izgleda Nismo model, dok baznog modela ima tek jedna fotograija.

Bazna verzija
Nismo verzija izgleda nešto blaže nego u prethodnoj verziji, koja je imala glomazni prednji kraj s oštrijim linijama.
Zadnji kraj doživio je veoma sitne promjene.
Osvježeni interijer s perolakim sjedištima.
Marko Rakić
Pulsmedia autor
107 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Skoda Frantic Prikaži

    Stroj 💪
    Vazda bio i osto

    Edit
    Treba promijeniti vrijeme. 😁
    Sat nazad.
    Doduše, i nije toliko bitno.

  2. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …auto je mrak i dalje, no čemu predstavljanje kad proljeće 2024 id ena cestu?…