autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

BMW serija 7 E32 1.dio – spoznaja o jeftinim autima

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Početak je rujna 2000. godine. Ljetna popodnevna žega. Napokon imamo klimu doma pa se da živjeti. Razmišljam o jednoj stvari – jutros dok smo se susjed Karlo i ja vraćali iz škole, primijetio sam da je otvorena jedna garaža koja je uglavnom bila zatvorena. U njoj sam ugledao nešto meni tada posebno – crni BMW kakav se rijetko viđao na ulicama. Petica E34 u punom sjaju, uglancan, što bi se reklo “ko boca”. Bio je kao ovaj s fotografije ispod.

Zašto sam napisao BMW kakav se rijetko viđao na ulicama? Poznato je, makar među zaljubljenicima u aute, da ljudi u Dalmaciji (čast izuzecima) ne posvećuju neku pažnju automobilima, pa to uglavnom izgleda neuredno, traljavo i takvi auti nikad ne privlače toliko pažnje kao dobri uglancani primjerci. Bilo je petica E34, no nisam nikad vidio tako očuvan primjerak.

Potrefilo se tako da smo u kratko vrijeme više puta naišli na otvorenu garažu te doznali od čovjeka da je pomorac i da je rijetko kući, što objašnjava zašto smo često viđali zatvorenu garažu. U pitanju je bio redni šestak, benzinac naravno, uz svu hrpu opreme za koju nisam ni znao da postoji. Dovoljno je reći da smo u obitelji tada imali Renault 4 GTL i Ford Orion, auti neusporedivi s peticom.

Proučavajući automobile kroz cijelo školsko doba shvatio sam da postoji i model iznad ovog, a to je sedmica kodne oznake E32. Taj mi se auto još više svidio i s godinama je došla želja da se nabavi jedan takav primjerak (fotografija iznad). I od te želje je prošlo puno godina, no kraj 2021. nešto je iznjedrio. Dok sam na njuškalo oglasniku tražio auto za prijatelja, naišao sam na crni E32 u benzinskoj 735i varijanti. Tražena cijena bila je 4500 eura, dakle “zgoditak”. Jeftin auto, ja ću ga srediti za neki manji iznos i ubacujem se u tu avanturu, ne znajući tada u što se upuštam.

U telefonskom razgovoru saznajem da je u auto uloženo dosta, ali da ima ulaganja u limariju, kao i da postoji nekakav problem s kardanom koji se lako rješava. Ne znajući tada puno o mehanici i načinu funkcioniranja pojedinih stvari, prihvatio sam tu cijelu priču, dogovorili smo se za 4000 eura i odveo sam sedmicu ravno u garažu. Ono što je vlasnik rekao, da je uloženo dosta novca, djelomično je točno, ali potrošiti 2000 eura na limuzinu visoke klase nije neka para. Naime, najbolje limuzine u lošem stanju sposobne su pojesti po nekoliko tisuća eura samo kako bi ih se sredilo u mehaničkom smislu, ostalo da ne govorim. Limarija, a kasnije ušminkavanje originalnim ili kvalitetnim dijelovima da bi auto bio što bliže tvorničkom stanju, e to zahtjeva ozbiljne financijske akrobacije.

Eh sad, kakav je stvarno bio ovaj auto? Prilažem fotografiju u kojoj se vidi koliko je auto bio čist unutra i koliko je pažnje dobivao. Za nove “sočne” detalje se čitamo za dva dana 🙂

Marko Rakić
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Volvo Votka Prikaži

    Dva puta san pogleda vidin li dobro da je došla obavijest da na autopulsu ima nešto novo.
    Lipo preneseno iskustvo, zanima me što je ispalo od svega toga.

    Ova sedmica i petica su čudo auti, kvaliteta, stil, pravi unikati.

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Pozdrav kolega 🙂

      Hvala, nadam se da će sljedeći članci prikazati priču na dobar način, a da to bude zanimljivo čitateljima.

      Slažem se, kvaliteta na vrhunskom nivou, dizajnerski unikati u svakom smislu, jednostavno neponovljivi modeli.

      • Volvo Votka Prikaži

        Kad vidiš E32 s 200 metara točno znaš koji je auto u pitanju, ne tribaš se mislit.
        Vidin drugi je nastavak izaša 🙂

  2. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …ja sam kao klinac od nekoga dobio brošuru serije 7 negdje s kraja 80-tih…to je bila prava brošura, tvrdi papir najviše kvalitete a unutra auti s naravno full opremom, onakvi kakve uglavnom niste mogli nigdje i nikad vidjeti jer tada serijski nisi ni stakla na struju imao u 730i, a kamoli neš drugo…brzinomjer do 280, brojač okretaja, kožni sicevi…uh kad se sjetim, bolje od porno magazina…
    …moja najveća zamjerka je tada (a i uvijek jer sam tvrdoglav od malih nogu) je što (nisam 100% siguran) si manualca mogao dobiti samo sa 730i, a nikako sa 750i…

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Imaš li slučajno negdje tu brošuru sačuvanu?

      S ručnim mjenjačem su išle sve verzije osim 750i i 740i. Dakle 730i, 730i u redizajnu s V8 motorom i 735i.

      • Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

        …brošura je imala ‘straight sixere’ još…dakle 740i nije bio izbačen još…
        …nažalost nemam, sve je to ‘ošlo’ na reciklažu u neko doba…

Trenutno popularno