autopuls dio troškova podmiruje prikazom reklama i donacijama. Reklame nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Napokon predstavljen karavanski BMW M3

Marko Rakić

Korisnički panel

Registriraj se

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portali su toliko posjećeni da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Iako smo o njemu već nešto i pisali, trebalo je još neko vrijeme da BMW i službeno predstavi novi M3 karavan. Bavarski ljepotan sada je konkurencija Audiju RS4 te Mercedesu C63 AMG, a ima se čime i pohvaliti. Dolazit će samo kao competition verzija, što uključuje 510 KS, 650 Nm okretnog momenta, pogon na sve kotače te osam stupanjski automatski ZF mjenjač. Sve to katapultirat će ovaj 1850kg težak karavan za samo 3.6 sekunde do 100, a ništa manje impresivna neće biti ubrzanja od stotke pa nadalje, čime bi RS6 kao najbrži karavan na svijetu lako mogao biti ugrožen, ako ne i pobijeđen, no za zaključke treba pričekati prva mjerenja.

Stražnjim krajem vlada veliki difuzor i vrlo široke 20-colne gume.

U interijeru nema prevelikih promjena u odnosu na novu seriju 3, točnije lci verziju, gdje je došlo do nešto većih promjena u odnosu na verziju trojke koja je izašla 2018. godine. Naravno, i dalje postoji opcija za nadoplatiti karbonska sjedala, što olakšava automobil za čak 10 kilograma. Naravno, većina opreme koja se inače plaća standardna je na ovom modelu. Preostaje nam jedino vidjeti kako će posao odraditi na testovima – na fotografijama je položio.

Cijena u hrvatskoj će biti tek nešto manja od 100 tisuća eura, no što je više danas skupo ili jeftino, teško je definirati. M divizija ionako nikad nije bila za svačiji džep, no da bi mnogi voljeli imati BMW M, to nikad nije bilo upitno.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
87 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

    …iako pozdravljam ovakve modele, dolazi kao oksimoron competition verzija kao karavan umjesto da bude recimo rezerviran za limuzinu ili kupe mada je to sada ‘zasebni model’….realno 3,6 ili 3,8s do 100 koga više briga…

    • BMW Marko Rakić Prikaži

      Ubrzanja do stotke su došla do Ferrari razine, tako da slažem, koga više briga jel 3.6 ili 3.8.
      Po meni je veći problem ogromna masa ovog auta, 1850kg za karavan D segmenta je po meni previše.

      • Alfa Romeo limitmaker1 Prikaži

        …općenito digitalizacija, turbizacija, i ostali ‘napredak’ su eliminirali problem snage tako da 500,600,700 to je relativno, čak bi rekao da su suzdržani jer bi ulazili u sferu rs6,m5 i e amg…stoga ove modele moramo gledati kao svojevrsni vrhunac elektronske tehnologije jer mehanički mogu i bolje ali ne smiju…

      • BMW Marko Rakić Prikaži

        Ma sigurno, ako “ćuneri” iz malih garaža uspijevaju na valjke izvući po 50 ili 100ks više, može i BMW sigurno, ali to što kažeš, zadire se u višu klasu.

  2. Volvo Votka Prikaži

    Wow, eto samo to ću napisat.
    Auto me oborija s nogu, po meni potpuno pokorija RS4.

  3. Ford FernandoMclaren Prikaži

    Koja je fora da rade ovakve pile od karavana? Imao sam priliku nedavno uživo vidjeti Audi RS6 od 1000ks, ali nije mi jasno zašto kravan. Ipak u svakom slučaju auto je fascinantan.